K3 en het IJsprinsesje

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

K3 en het IJsprinsesje

Ongelezen bericht door 607 »

Ik had deze film heel vroeger volgens mij al een keer gezien, maar het enige wat ik nog wist is hoe hij ongeveer afliep. Maar laten we dat niet verklappen, voor degenen die hem nog niet hebben gezien! (of tenminste niet totdat het mogelijk is om tekst te plaatsen die je pas kunt zien als je op een knopje klikt)
Maar ongelooflijk, wat is deze film onzinnig. xD Manisch, zou je het misschien wel kunnen noemen. Maar ik denk dat dat niet per ongeluk is gebeurd, de film neemt zichzelf echt niet serieus, met al die absurde karakters. Ik vond de lakeien eerst vrij stom, maar uiteindelijk kon ik ze wel waarderen (ze speelden goed, vond ik), en ik vond Helena en de koning wel erg leuk. O, en de tovenaar ook! Goed personage en goed gespeeld, en heel erg leuk dat hij steeds iets anders op z'n staf heeft!! Wat moeten ze een lol hebben gehad met het verzinnen van die dingen. :lol:
Ik vind de sprookjes er ook erg leuk in verwerkt. Wel weer heel onzinnig, maar ik heb erg veel gelachen vanavond. ;)
O, en ik ben ook fan van de kikker! :D "Kus mij! Kus mij!"
PS: O, nog vergeten te zeggen: wat zitten er enge stukjes in deze film! Het grootste deel is hilarisch, maar de tovenaar is best wel eng, en er zaten twee heel erg spannende scènes in, vond ik (die met het peperkoeken huisje en die van het dertiende uur). Daar zullen veel kinderen nachtmerries van hebben gehad, denk ik! Hopelijk heb ik daar geen last van. ;)
PPS: O, nog iets! Ik had niet verwacht dat er originele liedjes in de film zouden zitten! Was wel leuk. :) Ik ben benieuwd of ze ook op een cd staan, maar daar zal ik later wel achterkomen.
607
Site Admin
Contacteer:

Re: K3 en het IJsprinsesje

Ongelezen bericht door 607 »

Ik heb vandaag de makingof gezien, die is leuk! Ik ben onder de indruk van de maquettes. Lars Deckers heeft 'm op YouTube gezet, maar ik weet niet waar ie vandaan komt, want op mijn dvd staat hij niet. Alhoewel, het zou goed kunnen dat hij (gewoon) van de originele dvd komt. Ik heb er een uit de "Studio 100 Filmcollectie" van het Algemeen Dagblad.
Plaats reactie