K2 zoekt K3 (2021)

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

K2 zoekt K3 (2021)

Ongelezen bericht door 607 »

Inmiddels lijkt het me netjes om van dit topic over te stappen op een onderwerp over het programma.
Weet iemand wat je nodig gaat hebben om het programma in Nederland te kunnen kijken? Ik heb geen televisie-abonnement, dus ik hoop dat dat niet vereist is... Ik wilde even kijken hoe duur dat zou zijn, maar de enige pagina die ik vond voor alleen tv werkt niet. En ik heb al internet...
607
Site Admin
Contacteer:

Re: K2 zoekt K3 (2021)

Het programma is in Vlaanderen begonnen, in Nederland nog niet. Wat ik wel apart vind is dat K3 al van alles erover op sociale media zet. Wat als mensen verrast willen worden tijdens het kijken?
607
Site Admin
Contacteer:

K2 zoekt K3 is inmiddels ook in Nederland begonnen.
Ik heb de eerste aflevering inmiddels in z'n geheel bekeken (dat kan op kijk.nl), en het was echt veel leuker dan ik verwacht had, na de berichten die ik op sociale media voorbij had zien komen! Ik heb ervan genoten.
Na aflevering 1:
Mijn twee oprechte favorieten zijn op stoel 1 en 2 terechtgekomen. Ik denk wel dat mijn voorkeur uitgaat naar Chanel boven Giana. Ik werd niet zo blij van Chanté, en daarom stemde het enthousiasme van de mensen in de boxen me wat ongerust, maar het publiek was het kennelijk wel met me eens. ;) Volgens mij was zij de enige die een stuk lager uitkwam dan ze zelf verwacht had?
Ik vond Ziggy ook erg leuk, maar vooral qua persoonlijkheid, ik vind het niet zo erg dat hij is afgevallen. Over persoonlijkheid gesproken: Guus is een held, maar dat hij zoveel punten zou krijgen? Dat had ik niet verwacht!
Laten we dergelijke spoilertags wel blijven gebruiken: normaal zou ik misschien gezegd hebben "Je moet gewoon het onderwerp pas openen als je de aflevering hebt gekeken", maar omdat Vlaanderen twee afleveringen voorloopt werkt dat niet... dus laten we dan voor alle inhoudelijke opmerkingen een spoiler gebruiken.
Ik ben benieuwd naar aflevering 2!!
O ja, wat ik me nog afvroeg: zijn er nou maar 16 audities geweest voor de eerste aflevering? Ik bedoel, dat is heel wat, maar dat zou betekenen dat ruim 80% van de audities geaccepteerd werd door de boxen... er is natuurlijk een fikse pre-snoeiing geweest (van 22690 naar 1442), maar dat zou wel sneu zijn voor de mensen die afvallen. Bovendien... er zouden 90 afleveringen nodig zijn als er nog steeds 1442 kanshebbenden zijn. xD Heb ik iets gemist? Weet iemand hoe dit zit?

Edit: O ja, dat wilde ik ook nog zeggen!
Het verraste me dat Marthe en Hanne hun 'kracht' niet gebruikten. Ik vind het wel goed van ze! Er was niemand die het verdiende, denk ik, en zo zie je gelijk dat ze het serieus nemen.
607
Site Admin
Contacteer:

Ik heb de tweede aflevering nog niet gekeken, maar zag dit stukje over de opmerkingen van Gordon. Misschien interessant.
607
Site Admin
Contacteer:

De eerste 5 minuten van vlog #91 gaat exclusief over K2 zoekt K3.

Aflevering twee:
Ik vond Luca ook erg leuk. Met Remi heb ik nog niet zo veel.
Leuk om nu zo nu en dan mee te krijgen wat Hanne en Marthe zeggen! Ik ben benieuwd of zij er invloed op hebben welke stukken uitgezonden worden, of dat ze nu constant op hun woorden moeten passen.
Ik had al verwacht dat ze Amy mee zouden nemen.
Ik las in de YouTubereacties meerdere keren dat ze autotune hebben gebruikt bij de audities... is dat alleen op YouTube zo, of ook op Kijk?
607
Site Admin
Contacteer:

Ik vind het zo leuk dat er zoveel variatie in de nummerkeuze zit! Hoe zou dat komen? Zelfs de allerbekendste nummers horen we niet vaak. Het lijkt wel alsof de meeste mensen een van de nummers kiezen die al bestonden vóór K3 zoekt K3! Daar zijn er ook meer van, natuurlijk... maar de nieuwere nummers worden best zelden gekozen. Zou dat komen doordat veel mensen die meedoen zelf geen fan meer zijn, en daardoor weinig hebben met de nieuwere nummers?
Was het jullie ook opgevallen dat een van de mensen uit het vadervak van K3 zoekt K3 ook hier in de publieksjury zit? ;) Leuk om hem weer te zien!
607
Site Admin
Contacteer:

607 schreef: 10 okt 2021, 13:10 Ik vind het zo leuk dat er zoveel variatie in de nummerkeuze zit! Hoe zou dat komen? Zelfs de allerbekendste nummers horen we niet vaak.
Ennn ik geloof dat ik het weet!
Afbeelding
607
Site Admin
Contacteer:

Ik meende gehoord te hebben dat er geen bootcamp was, maar er was er toch een, en er komt ook één bootcampaflevering!
607
Site Admin
Contacteer:

Is aflevering 4 nog niet uit in Nederland?
607
Site Admin
Contacteer:

Na aflevering 4:
Aww, ik vond Anne en Anke ook zo leuk! Maar ik gun het Elise en Jemaima ook absoluut.
Het wordt voor de kandidaten in de volgende aflevering wel heel moeilijk om een kans te maken...
607
Site Admin
Contacteer:

'k Snap niet dat Hanne en Marthe naar het eind van de audities toe zo doen van "Hè die was super goed waarom komt ie er niet bij", want iedereen die op de stoelen zit is dan supergoed...
607
Site Admin
Contacteer:

Wat een gedoe dat het niet gelijk loopt in Nederland en België. Ik ga wel willen volgen wat er gebeurt nu, denk ik, het is zeker niet realistisch om twee weken later te weten wie er gekozen wordt... ik kwam er net via de Instagram van Mats Hoogland (wát een geweldige auditie <3) achter dat er in België nog een programma "K2 zoekt mee" is, waarbij je meer stukjes vanuit de gouden box ziet. Maar dat is in Nederland helaas helemaal niet te bekijken.
Daarnaast wordt de bootcampaflevering blijkbaar niet uitgezonden in Nederland?!?
Afbeelding
Supergek. Dat zal zijn waarom er een week niks werd uitgezonden...
Jammer dat er momenteel niet meer mensen actief zijn in dit onderwerp, ik zou het graag met anderen bespreken. Ach, ik geniet in ieder geval van wat we wel te zien krijgen! En ik ben enorm onder de indruk van het talent van de tot nu toe overgebleven kandidaten.
Edit: Nee huh laat maar, de Bootcampaflevering is wel uitgezonden, op dezelfde dag als de laatste studioshow??? Nou ja, mooi dat ie er is. :P
607
Site Admin
Contacteer:

De bootcampaflevering was intensief! Dat hoort ook, natuurlijk. ;)
Wel gaaf om te zien. Ik ben erg blij dat Luka door is. Sommige anderen ben ik ook een stuk meer gaan waarderen. Met Giana heb ik helaas niet zoveel meer, momenteel.
Ik was verrast om For The First Time In Forever uit Frozen te horen!
Edit: Maar of Luka het zou kunnen worden? Ik weet het niet. Ik weet ook niet of hij het vol zou houden. Maar ik geniet wel van hem, dus ik hoopte dat hij ook nog mee mocht doen aan tenminste een studioshow. Remi vind ik inmiddels een stuk leuker dan eerst!
607
Site Admin
Contacteer:

Ik heb genoten van de eerste studioshow! Het verbaast me hoeveel moeite ze in de acts hebben gestoken. Zoveel decor! En soms een danser erbij... wel gaaf! Maar ik zou het moeilijk vinden om niet afgeleid te raken van de prestaties van de kandidaat, denk ik, bijvoorbeeld in zo'n geval als dat van Giana.
Ik ben erg blij dat Luca het zo goed gedaan heeft! Ik was bang dat z'n prestatie zou tegenvallen op zo'n gevoelig nummer, maar dat was helemaal niet het geval!
Ik vind die stukjes aan het eind van het stemmen leuk, met een klein stukje melodie van een K3-hit en dan de overgang naar het standaard Watervalstukje.
De intro was erg gaaf!! De aangepaste versie van Niet-verjaardagsfeest, bedoel ik. Wat jammer dat hij in Nederland niet in z'n geheel uitgezonden is! Ik vraag me af hoeveel meer er mist uit de Nederlandse uitzendingen... :?
607
Site Admin
Contacteer:

Deze video van Babette is relevant, denk ik, en erg interessant.

Het is maar zeer de vraag of ze goed doen aan het stuk reality-tv van de bootcamp. Voor de kijkcijfers vast wel...
607
Site Admin
Contacteer:

Hé, een K3-vlog met achter-de-schermenmateriaal van de bootcamp!

Ik zat te denken... (en dit heb ik ook op YouTube gezet:) Zou dat telefoons afnemen een van de dingen zei waar Babette het over had maar die ze niet mocht noemen? Veel mensen vinden dat wel moeilijk, zeker in zo'n onbekende situatie... niet even muziek kunnen luisteren, niet je moeder kunnen sms'en.
607
Site Admin
Contacteer:

Hè, supervreemd, ik heb Dans van de Farao van Manou ook nog teruggeluisterd, en het klinkt uitstekend voor mij... wat mis ik?? Ik moest haast denken dat de vakjury en de mensen die reageren op YouTube het liedje niet kennen, en niet snappen dat die versieringen erin horen...
Deze aflevering leek heel erg op de vorige, dat viel me K3 zoekt K3 gezien hebbende tegen. Maar wel hele goeie performances weer. Ik was bang dat Luca er al uit zou gaan, dat is gelukkig niet gebeurd!
Gordon is trouwens wel slim bezig. Zijn stem telt ruim twee keer zoveel mee als die van de andere vakjuryleden.
607
Site Admin
Contacteer:

Het lijkt me wel leuk om de finale live te zien, omdat ik waarschijnlijk kort erna toch ga horen wie het geworden is... en het is sowieso veel spannender om het live mee te maken! Ik weet alleen niet of ik iemand ken die in de buurt woont en het gaat kijken...
607
Site Admin
Contacteer:

Ik heb de kwartfinale nog niet eens afgekeken, en weet al wie er in de finale zitten... het blijft vervelend dat Nederland en België niet gelijk lopen.
Met K3 zoekt K3 was er niet zoiets, toch? Dat heb ik allemaal jaren later teruggekeken, dus dat was sowieso anders. ;)
Mijn beide favorieten zijn er uit, helaas!
607
Site Admin
Contacteer:

Gebruikt Kato geen openbare sociale media?
Plaats reactie