Alle kleuren ...en meer!

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

Alle kleuren ...en meer!

Ongelezen bericht door 607 »

Wij hebben toen we klein waren van een vriendin van m'n moeder die op dat moment geen kinderen had die K3-fan waren de videoband van Alle kleuren gekregen, en die hebben we toen misschien een of twee keer gekeken. Maar daarna was ik heel lang vergeten dat we 'm hadden. Ik herinnerde me hem een paar jaar geleden, en heb hem toen kunnen vinden, maar ik dacht dat onze videospeler kapot was. Gisteren bleek echter dat hij het nog wel doet, ik hoefde 'm alleen maar aan te sluiten op onze nieuwere tv. :)
Hij is leuk! Vooral het stuk waar de video mee begint vond ik leuk, wat wat heeft van een moderne K3-vlog maar dan zonder commentaar. Je ziet gewoon wat stukjes van optredens en signeersessies en zo. Verder zijn het wat interviewvraagjes en tussendoor steeds een videoclip van een van de singles van Alle kleuren. En dan aan het eind nog een keer die clips, maar dan als karaokeversie (ik moet zeggen dat de sync niet heel erg goed is :P), en tot slot een versie van I love you baby die in Venezuela is opgenomen.
Wel grappig om te bedenken dat zo'n video (of dvd) vroeger de enige manier was om de clips wanneer je wilde te kijken, of je moest ze zelf opnemen als ze op televisie waren. Nu staan ze allemaal op YouTube. :)
Niet heel bijzonder dus, eigenlijk. Maar als je er tijd voor hebt... ;) Iemand heeft hem ook op YouTube gezet, zo te zien, in vier delen. En je zou ook de clips over kunnen slaan, dan gaat het een stuk sneller. ;)
Plaats reactie