K3 Dierenhotel

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

K3 Dierenhotel

Ongelezen bericht door 607 »

Ik heb de K3-films nog nooit gezien, behalve eentje toen ik heel klein was, omdat ik sowieso niet zo vaak films kijk én eerlijk gezegd verwacht had dat ze niet zo goed zouden zijn. Ik heb sinds een poosje wel alle dvd's (behalve K3 Love Cruise), heel goedkoop via Marktplaats gekregen, dus ik ben er maar eens een gaan kijken. :) Ik heb dus gekozen voor K3 Dierenhotel, en wauw, wat was ik verrast!
Hij is echt leuk, ik wil 'm nog een keer zien. :) Ik vond die twee pratende honden aan het begin niet zo leuk, maar de pratende dieren in de rest van de film vond ik meestal top! Er zitten sowieso veel leuke grapjes in (geweldig dat de slechterik als ringtone een gemene lach heeft :lol:). Ik vond het ook goed gespeeld. :) Danny is een topkarakter, ik denk dat ik eens iets anders van Philippe Geubels ga kijken.
Ik vond het ook bijzonder dat er zo veel dierenactie in zat (ik vraag me wel af hoeveel ervan CGI is en hoeveel echt; ik denk dat bijna alles echt is), en zoveel stunts!
Kortom, echt een goeie film. :) Ik had de bloopers al een paar keer eerder gezien, maar nu ik de film heb gezien kan ik die ook een stuk meer waarderen natuurlijk. ;)
Dit legt de verwachtingen wel hoog voor de andere films! ;) Al kan ik me goed voorstellen dat dit de beste K3-film (tot nu toe) is.
Plaats reactie