K3 en de Kattenprins

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

K3 en de Kattenprins

Ongelezen bericht door 607 »

Ik heb deze nu ook gezien, en het is verreweg m'n favoriet van de eerste drie, denk ik wel! Ik vond niet alles even sterk, maar de film is gewoon heel leuk. Ik ben blij dat de karakters en het verhaal niet zo onzinnig zijn als in K3 en het IJsprinsesje, al vond ik dat ook wel grappig. Maar ik kon veel beter meeleven met de karakters op deze manier! En er zit alsnog leuke humor in, zoals de zandloper en de klok.
Wat ik wel lastig vond is dat ik een clou die pas op het einde onthuld wordt al vrij snel doorhad (als je de film hebt gezien weet je wel wat ik bedoel, denk ik), en het was irritant dat de personages in de film het maar niet doorhadden. :lol: De meeste kinderen hebben het misschien wel niet al door, dus die hebben er dan geen last van.
Dit is een film die ik nog wel een keer zou willen zien. :)
607
Site Admin
Contacteer:

Re: K3 en de Kattenprins

Ongelezen bericht door 607 »

Ik heb 'm vandaag gezien met m'n nichtjes van 3 en 5, en dat was een succes! Ik denk sowieso dat deze K3-film het meest geschikt voor kinderen is. Al komt Love Cruise ook wel in de buurt, alleen heeft die een wat ongelukkige moraal (niet dat ik zo'n fan ben van "als je het maar hard genoeg wil lukt het..." :lol:).
Was zeker leuk om 'm weer te zien. :)
Plaats reactie