Hallo K3

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

Hallo K3

Ongelezen bericht door 607 »

Een topic over Hallo K3 en afleveringen ervan. :)
Ik heb net De videoclip voor het eerst gekeken, en vond hem erg leuk! Bijzonder dat er een regisseur aan meedoet.
Heeft iemand hier een favoriete aflevering? Ik heb de meeste een paar jaar geleden op YouTube gezien (tenminste, van die die beschikbaar zijn, zie dit topic), maar niet allemaal, en elke hoogstens een keer.
Ik weet nog dat ik aan het begin het lachen erg ongemakkelijk vond (het achtergrondgelach, bedoel ik), maar ik raakte er snel genoeg aan gewend. Qua karakters vind ik Rosie niet leuk, de rest wel. Josje en Marcel vind ik het leukst.
607
Site Admin
Contacteer:

Re: Hallo K3

Een van de andere afleveringen die ik nog niet had gezien was De broer van Marcel, en die is ook erg leuk!! De acteur speelde ook in FC de Kampioenen, net als Jacques Vermeire (ik ken dat programma niet, behalve dat ik weet dat Jacques Vermeire erin speelt en dat er een populaire stripreeks van is). Mij deed hij denken aan Mario uit The Super Mario Brothers Super Show. :P Maar dat kent vast niemand hier. Maar ja, ik vind de aflevering goed geschreven! Wel bijzonder dat er zoveel emotie in zit, zoals Josje ook al opmerkte. ;) Maar Jacques Vermeire is ook goed in emotie! ;)
607
Site Admin
Contacteer:

Re: Hallo K3

Ik zag net deze afspeellijst die de afleveringen op volgorde van uitkomst zet. Nu kijk ik voor het eerst de eerste aflevering, Verkeerd begrepen, en die introduceert echt dingen! Dat had ik niet verwacht, ik dacht dat alle afleveringen op zichzelf stonden. :)
Plaats reactie