K3-vlogs

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

Re: K3-vlogs

Ongelezen bericht door 607 »

Vlog 78 is er al, maar ik heb vanochtend #77 gekeken... Daarin zit het vervolg van vlog 76! Deze twee zijn denk ik wel erg leuk om te kijken als je fan bent van Hanne, Marthe en Klaasje, want ze lezen hun eigen inzendingen voor K3 zoekt K3 voor! Het is interessant, en erg typisch. Toen ik #76 keek, tijdens de première, vond ik het stom dat ze een cliffhanger deden, en die van Klaasje niet direct deden, maar inmiddels begrijp ik denk ik waarom... ;)
Ze heeft erg lange antwoorden gegeven! :lol: Zou ik ook doen, denk ik. :)
607
Site Admin
Contacteer:

De vlog van vandaag (#81) beloofde over de clip van Beter als je danst te gaan, en ik ben wel fan van makingofs... dus ik zei in de premièrechat dat ik hoopte dat de vlog vooral daarover zou gaan! Nou... hij ging uitsluitend daarover, maar het was wel een van de kortste vlogs ooit. :lol: Dan had ik toch liever ook nog wat anders erin gehad. ;)
607
Site Admin
Contacteer:

4:22 Ik geloof er niks van, schat!
Leuk om weer eens wat van achter de schermen bij een show te zien. De afgelopen twee vlogs gingen daar trouwens ook over, en de volgende volgens mij ook. ;) Dus als je dat leuk vindt... vlogs 87 t/m 90!
Marthe is kennelijk ziek? Daar heeft ze in de vlog niks over gezegd, maar als je het einde hoort...?
Hebben ze trouwens de eerste twee clips in omgekeerde volgorde gedaan? Marthe zegt dat het bijna begint, en vervolgens volgt nog een heel stuk van Hanne en Klaasje...
607
Site Admin
Contacteer:

Naar aanleiding van vlog #90:
Wauw, Marthe loopt met een aardig tempo die trappen op, en dat pratend! Je moet ook een goede conditie hebben om zo'n baan te kunnen hebben, natuurlijk...
Haha, deze clickbait heeft wel geleverd, vind ik! En toen liep het nog goed af ook! Alleen nogal een abrupt einde. xD
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog #93 is erg gevarieerd! Het begint met een stukje van wat K2-zoekt-K3-kandidaten, erg leuk. Later zit er ook een stukje waarbij Hanne en Marthe praten met die man die in de publieksjury zat bij K3 zoekt K3 en nu weer! Aan het eind zit een stuk uit een video van Supercontent... best apart! Ze zullen er vast toestemming voor hebben. Mocht je die video al gezien hebben (ik niet, hij staat al een hele poos in m'n Later bekijken ;)): er zit ook eigen materiaal omheen.
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog #94 gaat over de bootcamp van K2 zoekt K3. En tot mijn verrassing zit er best wat nieuwe informatie in, vooral dat stukje over de telefoons! Interessant, hoor.
Ik ben wel benieuwd wie Jacques' favoriet was, nu!
Plaats reactie