K3 en het IJsprinsesje (spel)

Over andere merchandise, de medewerkers achter K3 en alles K3 wat niet in de bovenstaande categorieën past.
607
Site Admin
Contacteer:

K3 en het IJsprinsesje (spel)

Ongelezen bericht door 607 »

Ik heb afgelopen weekend K3 en het IJsprinsesje gekocht, het eerste DS-spel van K3.
Het is een verzameling minigames, 6 in totaal. Er is ook nog zo'n aankleedspel, maar daarbij zijn er maar drie verschillende bovenkledingstukken en drie verschillende (allemaal lange) rokken (die je wel in verschillende kleuren kunt kiezen), dus dat vind ik wat karig.
De spelletjes zijn nog best goed gemaakt, en de meeste worden steeds moeilijker, zodat ze niet al te lang duren, ook als je goed bent. Bij de "Peperkoekpuzzel" kan ik het tweede level niet halen. Hebben anderen dit probleem ook? De vorige eigenaar van het spel, ene Nikita, in ieder geval wel (maar die had ook op een paar andere spellen geen high score, die ik wel gehaald heb).
Wat verder nog wel interessant kan zijn aan het spel is dat er best wel een aantal dingen ingesproken zijn door Karen, Kristel en Kathleen.
607
Site Admin
Contacteer:

Re: K3 en het IJsprinsesje (spel)

Gisteren heeft m'n zusje het gespeeld, en die kon Peperkoekpuzzel wel halen! Karen en Kristel zitten op een ander soort plek dan Kathleen zat. En je hoeft bij alle drie de levels niet te tikken (of te 'klikken', zoals die kikker zegt), maar alleen de doorgang volledig vrij te maken.
607
Site Admin
Contacteer:

Re: K3 en het IJsprinsesje (spel)

Ik speelde het net weer omdat ik hun uitroepen als je ze redt wilde opnemen voor een project, maar ik kon weer het level met Karen niet halen... dus ik wilde hier kijken hoe hij ook al weer moest, maar ik ben vrij vaag gebleven, om spoilers te voorkomen, denk ik. :lol:
Plaats reactie