Zoektocht nieuw K3-lid

Over andere merchandise, de medewerkers achter K3 en alles K3 wat niet in de bovenstaande categorieën past.
607
Site Admin
Contacteer:

Zoektocht nieuw K3-lid

Ongelezen bericht door 607 »

Op 9 februari werd bekendgemaakt dat Klaasje K3 zou verlaten.
Gisteren sloten de aanmeldingen voor het openkomende plekje. Er zijn 22690 kandidaten. Wow.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen de taak hebben om daar doorheen te gaan zeven, en hoe dat gedaan wordt! En ik hoop dat een kennis van mij, die zich heeft ingeschreven, in de zeef achterblijft. ;) Maar met zoveel kandidaten...
Ik vraag me wel af hoeveel van de aanmeldingen direct duidelijk ongeschikt zijn! Ik mag er toch wel van uitgaan dat er zich niet allemaal mensen hebben ingeschreven die te jong zijn?
Ik heb even opgezocht hoeveel aanmeldingen er in vorige jaren waren, en het gevonden! In 2009 waren er ongeveer 4000 aanmeldingen, en in 2015 6081. Het zijn er dus echt veel meer!!
607
Site Admin
Contacteer:

Re: Zoektocht nieuw K3-lid

Van 22690 naar 1442... maar ongeveer 6% van de inzendingen mag auditie komen doen! De persoon die ik ken helaas niet, dat is toch wel teleurstellend. :(
Ik hoop dat er nog een tv-programma over gaat komen, maar iets zoals bij K3 zoekt K3 lijkt me pas haalbaar als het er wat minder zijn... 1442 is nog steeds enorm veel.
607
Site Admin
Contacteer:

Een vriendin van me had het erover dat er veel audities openbaar op YouTube staan, en ik had er ook al een paar in m'n Aanbevolen gekregen. Ik dacht dat die van mensen waren die al een populair YouTubekanaal hadden, maar zij zei dat het meestal mensen waren die haast geen abonnees hadden, terwijl deze filmpjes wel duizenden keren bekeken waren! Dat vind ik wel bijzonder. Ik heb er net ook een paar gekeken, maar was niet erg onder de indruk. Iemand die een goeie heeft gezien? :)
607
Site Admin
Contacteer:

Ik vraag me af of er mensen zijn die hebben meegedaan aan K3 zoekt K3 en die zich nu weer aangemeld hebben!
Ik zou best alsnog Lauren erin willen. ;) Als het niet meer per se drie meiden hoeven te zijn, hoeven de haarkleuren toch ook niet meer zwart rood blond te zijn? :P Ik heb wel een artikel gelezen over dat Jindra niet opnieuw meedoet.
607
Site Admin
Contacteer:

Het is trouwens inmiddels bevestigd dat er een K2 zoekt K3 komt. :D Weer van SBS6 en VTM!
607
Site Admin
Contacteer:

1:41 - 3:55 van deze opname gaat over de zoektocht en het komende programma. Hanne zegt dat ze nog niet mogen vertellen hoe het programma eruit gaat zien, maar Marthe verklapt (onbewust?) al wel dat Hanne n zijzelf er een belangrijke rol in spelen, volgens mij!
Plaats reactie