Ik had de liedjes uit K3 5 jaar al eens gezien op YouTube, maar nog nooit de hele special gekeken. Nu wel.
Hij is wat mij betreft zeker het bekijken waard, al vond ik hem soms wat ongemakkelijk, door het soms stroef lopende script, en doordat sommige mensen in het publiek er niet zoveel aan leken te vinden. Wat ik vooral bijzonder vind aan de special is de nostalgische, weemoedige sfeer. Het lijkt alsof ze gingen stoppen met K3, en dit een laatste eerbetoon is... als viering van 5 jaar K3 waarna K3 nog door gaat snap ik niet dat er niet wat meer vooruitkijken in zit, of wat vrolijkere stukken. Er zitten wel wat vrolijke liedjes in (zoals het stukje Hippie Shake), maar dan nog heeft het door de minimale instrumentatie, de belichting en misschien ook wel de kleding iets droevigs. Desniettegenstaande prachtig neergezet! Alles begint met een goed liedje, wellicht, maar Karen, Kristel en Kathleen waren ook wel echt goed.
K3 5 jaar
Re: K3 5 jaar
De mashup van Alle kleuren, Hippie Shake en Verliefd is zo vet. 