Hi allemaal,
Ik ben Ruben, 24 jaar en ik kom uit Nederland.
Van K3 ben ik al fan sinds toen ik al klein was. Ik keek vroeger vaak naar de ''alle kleuren'' en ''tele romeo'' DVD's.
Mijn favoriete K3'tje was toen Kathleen. Ik vond haar toen echt zó schattig.
Toen ik een jaar of 7 werd, volgde ik K3 even niet meer. In 2009 veranderde dat tijdelijk doordat Kathleen uit K3 stapte en Josje er in kwam.
Ik heb zelf niet zoveel met Josje, maar Karen en Kristel hadden deze keuze toen gemaakt.
Daarna gingen er jaren voorbij, en in 2015 kwam de nieuwe formatie. Ik heb de talentenshow, net als in 2009 op de voet gevolgd. Ik was blij dat Marthe lid werd van K3, omdat ze erg goed kon zingen. Na de talentenshow heb ik veel oude & nieuwe clips van K3 gekeken, maar ook toen, volgde ik het op een gegeven moment niet meer.
In 2021 vertrok Klaasje (met haar had ik het minst van alle K3'tjes). Ik heb de talentenshow opnieuw op de voet gevolgd. Ik denk dat K3 nu meer compleet is met Julia erbij.
Mijn favoriete K3 nummers zijn: Op Elkaar (2000 remix) , Parels , Miljoen , Doe Maar , Keileuke Zomer , Jupiter , Noodkreet , Zonnestraaltje ,Duizend Deuren en Dokter Dokter.
Ik verzamel ook graag alle CD's en LP's van de 1e generatie. Zo heb ik van alle cd's de heruitgavens en heb ik ook mijn lp's in allerlei kleurtjes.
Mijn huidige favoriete K3'tje is Karen. Ik ben helemaal weg van haar solo plaat.
Ik hoop hier andere leeftijdsgenoten te mogen ontmoeten.
Liefs, Ruben.
Ruben-026's introductie
Re: Ruben-026's introductie
Hoi, wat een leuke introductie!
Ik herken erg wat je zegt over de talentenshows, behalve dat ik ze (op de laatste na) niet op de voet heb gevolgd doordat ik het nieuws van een nieuw K3'tje pas hoorde toen ze al verkozen was. Ik ben in 2015 echt fan geworden, na me te abonneren op het YouTubekanaal.
Allemaal klassiekers, die lievelingsnummers, en veel die je zelden hoort! Grappig. Miljoen vind ik ook erg mooi.
Ik heb nog niet geluisterd naar de soloplaat van Karen, misschien een idee om in dit forumonderdeel er een topic over te maken...
Ik herken erg wat je zegt over de talentenshows, behalve dat ik ze (op de laatste na) niet op de voet heb gevolgd doordat ik het nieuws van een nieuw K3'tje pas hoorde toen ze al verkozen was. Ik ben in 2015 echt fan geworden, na me te abonneren op het YouTubekanaal.
Allemaal klassiekers, die lievelingsnummers, en veel die je zelden hoort! Grappig. Miljoen vind ik ook erg mooi.
Ik heb nog niet geluisterd naar de soloplaat van Karen, misschien een idee om in dit forumonderdeel er een topic over te maken...