De 3 biggetjes

Over de shows, musicals en andere openbare vertoningen.
607
Site Admin
Contacteer:

De 3 biggetjes

Ongelezen bericht door 607 »

De 3 biggetjes is een van de 3 K3-musicals, die in 2003 en 2007 is opgevoerd. Er is een dvd-uitgave van, maar ik heb hem nog niet gezien.
Nu gaat er momenteel het gerucht dat De 3 biggetjes terugkomt... ik ben benieuwd of het waar is! Zou wel gaaf zijn.
607
Site Admin
Contacteer:

Re: De 3 biggetjes

HLN schreef:Jan Pieter Boodts, woordvoerder van Studio 100, schept duidelijkheid. Hij bevestigt aan onze redactie dat een ‘De 3 Biggetjes’-musical een optie is, maar geen zekerheid. “Studio 100 werkt constant aan heel wat nieuwe projecten, ook aan ‘De 3 Biggetjes’. Maar het is voorlopig nog niet zeker dat de musical er daadwerkelijk komt.”
607
Site Admin
Contacteer:

En toch klopte het gerucht!!
Het is eindelijk bevestigd:
Afbeelding
607
Site Admin
Contacteer:

Wortel. Ik ben ineens een stuk minder enthousiast. :( Op deze pagina kun je lezen dat de musical maar anderhalf uur duurt, en uit één akte zal bestaan. De oorspronkelijke versie duurde bijna een uur langer... :/ het is dus niet dezelfde musical. :(
Ik denk dat ik alsnog wil gaan, want ik houd van muziektheater en ik ga ook naar elke show van K3... maar ik zou met mensen van m'n studentenvereniging gaan, en ik heb er nu een stuk minder vertrouwen in dat ze het leuk zouden vinden. Is anderhalf uur wel de moeite waard? :?
607
Site Admin
Contacteer:

Ik ga wel gewoon, hoor. ;) Met twee anderen van m'n studentenvereniging. Ik ben van plan om de dvd-opname van de oude versie niet te kijken voordat ik de nieuwe gezien heb, dan is het hopelijk minder teleurstellend. ;)
Ik zag wel net dat Antar en Britt 'meneer en mevrouw haas' spelen, dat maakt in ieder geval dat ik er weer naar uitkijk, want ik ben erg fan van hen. :D
Afbeelding
607
Site Admin
Contacteer:

Vandaag om 14 uur wordt de rest van de cast bekend gemaakt. Mensen vragen al lange tijd naar de wolven... ik ben benieuwd wat de reactie gaat zijn! Ik zal zelf wel geen mening hebben, omdat ik de mensen noch de rollen ken. :P
607
Site Admin
Contacteer:

Hier kun je 'm terugkijken.

Erg grappig dat de zoon van iemand die in 2003 en 2007 meespeelde diens rol vervult, en dat zijn vader dan ook nog eens meedoet, als zijn vader!
Ik kende het liedje Verliefd trouwens nog niet! Wel wat verwarrend, nog een liedje met die titel!
607
Site Admin
Contacteer:

Ik dacht al dat Showbizztv België nog wel iets leuks zou doen. ;)

607
Site Admin
Contacteer:

Het album is al een paar dagen uit. Ik heb het nog niet gekocht of geluisterd, want ik vind het leuker om de liedjes pas in de musical te horen. :) Je kunt het album daar ook vast kopen, maar waarschijnlijk tegen een hogere prijs. Vreemd gebruik.
607
Site Admin
Contacteer:

Kennelijk was vandaag de de eerste lezing van de nieuwe musical. Marie zegt tenminste tevreden te zijn. Dat stelt me helaas nog niet helemaal gerust. :')
607
Site Admin
Contacteer:

In vlog 143 veel content n.a.v. de musical. Ook een stukje vlog van de wolven!
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 147 gaat over de repetities! Erg leuk om daar stukken van mee te krijgen. Ik kijk erg uit naar de ensemblezang. :D Ook leuk om Britt en Antar te zien zingen.
Het huisje ziet er ook gaaf uit!

Verder op het YouTubekanaal een video van een persdag:

Ook leuk om te zien. Hier zie je ook een liedje, maar dat kun je vast ook al horen op de cd. Ik heb geen idee of het een oud of nieuw liedje is... zouden er überhaupt nieuwe liedjes zijn? De meesten van jullie weten vast veel meer van deze musical dan ik. :lol:
607
Site Admin
Contacteer:

Ook de volgende vlog gaat volledig over de musical... en het zal wellicht de laatste niet zijn! Wel leuk om zoveel mee te kijken. :)
607
Site Admin
Contacteer:

De musical is van start! Laat het weten als je er bent geweest. :D
In een YouTube Short om dit aan te kondigen hoorde ik iets dat me verbaasde... bij het begin van de titelsong zingen ze de melodie van de studioalbumversie, in plaats van die van de musical. :o Wat vinden jullie daarvan?
607
Site Admin
Contacteer:

Huh, hier is het weer de musicalversie!

Misschien moet ik me er ook niet teveel vragen bij stellen, ik heb de originele musical nog niet eens gezien. :lol: Eerst deze maar, en dan dalen hopelijk de prijzen van de oude dvd's weer wat... ;)
607
Site Admin
Contacteer:

Toen ik gisteren deze superlange vlog over de laatste doorlopen en de première keek kreeg ik er wel zin in... :D
607
Site Admin
Contacteer:

Zijn jullie al geweest? Ik ga zaterdag om 16 uur! Ik ben benieuwd. :)
607
Site Admin
Contacteer:

Ik had nog niet gezegd hoe het was! We hebben er erg van genoten. :)
Ik had echt niet het idee dat de musical was ingekort, het voelde zelfs best lang. Dat komt denk ik doordat het tempo zo hoog ligt; daardoor was het ook wel wat vermoeiend. Ik ben benieuwd naar het origineel.

Ik had Antar en Britt niet herkend; het zat ook in een vlog, maar ze waren dus de otters, er zitten geen hazen in het stuk. Maar ik was vergeten dat ze otters waren, en met die protheses zullen ze ook wel onherkenbaar zijn geweest... en hun stemmen ken ik ook niet. Dan maar wachten totdat de dvd uitkomt, dan zien we ze misschien ook van wat dichterbij. ;) (ik zat derde rang)
607
Site Admin
Contacteer:

Ik had al best eens gehoord van Wij zijn gibbertjes, maar het nummer nog nooit gehoord totdat ik de musical zag in Amsterdam. Wat een geweldig nummer. :D Zowel qua tekst als muziek erg leuk. Het viel me op dat Wuppert op de cd gewoon zingt dat hij al wel eens een eekhoorn en een konijn heeft gezien, niet heel gek, maar in de musical zong hij eenhoorn of dolfijn, of niet? Vond ik wel een leuke verwijzing. :lol:
607
Site Admin
Contacteer:

Huh, het is 'Ze besluit je' in Zonder liefde, niet 'Ze besluipt je'? Wat betekent dat?
Plaats reactie