K3-vlogs
Re: K3-vlogs
In vlog 146 een stukje van K3 Live Late Night in Middelkerke (oud; hadden ze dat eerder niet laten zien?), meerdere stukken opgenomen bij de Studio 100 Sing-along, en meerdere stukken opgenomen rond een signeersessie.
Grappig dat Julia en de andere K3'tjes nog steeds nieuwe woorden van elkaar leren. Hoe noemde Marthe nagellakremover nou?
De Studio 100 Sing-along is wel een te gek evenement. Leuk om daar wat stukjes van te zien.
Ik wist niet dat er witte merkstiften stonden, maar het is wel tof om te zien dat ze niet sjoemelen met signeren! Maar begrijp ik nou goed dat de K3'tjes de fans bij signeersessies herkennen van eerdere keren? Dat vind ik wel bijzonder.
Grappig dat Julia en de andere K3'tjes nog steeds nieuwe woorden van elkaar leren. Hoe noemde Marthe nagellakremover nou?
De Studio 100 Sing-along is wel een te gek evenement. Leuk om daar wat stukjes van te zien.
Ik wist niet dat er witte merkstiften stonden, maar het is wel tof om te zien dat ze niet sjoemelen met signeren! Maar begrijp ik nou goed dat de K3'tjes de fans bij signeersessies herkennen van eerdere keren? Dat vind ik wel bijzonder.
Vlog 147, over de repetities voor De 3 biggetjes, is druk, maar ook erg leuk! Het lijkt nu standaard te zijn dat de vlog eindigt met de slaapliedjeversie van Waterval. In deze vlog zijn veel bijzondere dingen gemonteerd! Erg speels, ben benieuwd of dat zo blijft. Ook grappig dat K3 nog steeds naar de *ping*s verwijst, ook al worden die al bijna 50 vlogs niet meer gedaan.
Ook vlog 148 en 149 gaan volledig over De 3 biggetjes! En vlog 149 is volgens mij de langste tot nu toe, herhalingen uitgesloten, met meer dan 20 minuten. Genieten!
Vlog 151 is de eerste in lange tijd die niet over de musical De 3 biggetjes gaat. Toch zul je Hanne, Marthe en Julia er niet zonder biggensnuit zien... Hij gaat over de opnames van een Albert Heijnreclame. Er zit ook flink wat Albert Heijnverheerlijking in het filmpje, is dit überhaupt legaal?
Ik vind het wel apart dat Marthe graag bij de kassa wilde werken, maar dat nooit heeft gedaan. Maar misschien moet je in België 18 zijn in plaats van 16? Ik kan het niet meteen duidelijk vinden.
Op het moment dat ze over kokosbrood begonnen was ik kokosbrood aan het eten!!
De uiteindelijke advertentie is trouwens openbaar geüpload door Kusvank3.
Ik vind het wel apart dat Marthe graag bij de kassa wilde werken, maar dat nooit heeft gedaan. Maar misschien moet je in België 18 zijn in plaats van 16? Ik kan het niet meteen duidelijk vinden.
Op het moment dat ze over kokosbrood begonnen was ik kokosbrood aan het eten!!
De uiteindelijke advertentie is trouwens openbaar geüpload door Kusvank3.
Vlog 152 gaat weer over de Albert Heijn! De eerste helft tenminste, het tweede deel gaat over De 3 biggetjes in Groningen en de reis ernaartoe. Ik vond het stukje met liedjes uit verschillende Studio 100-franchises zingen in de bus erg leuk.
Hebben de vlogs ooit eerder zo lang min of meer hetzelfde onderwerp gehad? Dit is wel een lang onderdeel van de loopbaan van K3! Maar het blijft leuk, vind ik. Vooral doordat ook andere spelers een rol krijgen in de vlogs.
In de afgelopen twee vlogs ontbreekt Marthe. Dat is natuurlijk jammer! Het wordt ook niet verklaard, al gaan er natuurlijk geruchten de ronde (waar ik voorlopig niet op in wil gaan, en als jij dat wel wilt is het misschien beter om er een apart topic voor te maken).
Vlog 156 is een oude vlog (november 2023), dus daar zit Marthe wel gewoon in. Het is een leuke vlog wel! Grappig genoeg doen ze geheimzinnig over een nieuwe transformatie (zo noemden ze het niet geloof ik), terwijl we inmiddels weten dat het om de zeemeermin/zeester-outfit gaat. (Het is me nog niet helemaal duidelijk welke van de twee het nou moet voorstellen )
Bij deze vlog ontbreekt het outromuziekje van Studio 100 Slaapliedjes.
Bij deze vlog ontbreekt het outromuziekje van Studio 100 Slaapliedjes.
- k3fanThomas
- Contacteer:
Vlog 151 is wel grappig ben ik in te zien met groepje waarmee ik was in Mechelen. Echt super tof om in de K3 vlog te zien mijzelf!
[spoiler][/spoiler]
O, dat is wel cool! Ik betwijfel of mij dat ooit zal gebeuren.k3fanThomas schreef: ↑04 jun 2024, 18:57 Vlog 151 is wel grappig ben ik in te zien met groepje waarmee ik was in Mechelen. Echt super tof om in de K3 vlog te zien mijzelf!
Marissa Loos verschijnt regelmatig... (en daar is wat mij betreft niks mis mee!)
- k3fanThomas
- Contacteer:
Tijdens het kijken van vlog 159, over een aantal interviews, schreef ik het volgende:
Love het gedoe met het filmen van het cameraschermpje. xD
Zowel het weetje als de gewoonte van Marthe wisten we al uit Liefde voor Muziek.
Wat een gek einde van de vlog. xD
Love het gedoe met het filmen van het cameraschermpje. xD
Zowel het weetje als de gewoonte van Marthe wisten we al uit Liefde voor Muziek.
Wat een gek einde van de vlog. xD
Ik heb genoten van vlog 160! Ik vond het ook erg leuk om het gezin van Marthe even te zien (vanaf 5:36). Denk tenminste dat die andere twee ook gezinsleden zijn? En ook leuk dat Metejoor en Tourist en Laura erin zaten!
Er staat (nog?) geen officiële opname van het optreden op YouTube, maar iemand anders heeft het hier gedeeld.
Er staat (nog?) geen officiële opname van het optreden op YouTube, maar iemand anders heeft het hier gedeeld.
De K3 Run & Fun was vorige week, maar vlog #164 ging er al over! Niet zo'n bijzondere vlog verder.
Vlog 165 is wel leuk! Hij is opgenomen bij de opname van een podcastaflevering, die nog zo te zien nog niet is verschenen, maar in Nederland helaas sowieso niet te luisteren is. Er zit wel een spatiefout in de titel van de video. <.<
Oeps, ik loop een beetje achter! Vlog 166 gaat over een signeersessie en een podcastopname. Mijn reacties:
Haha het begin van dat fragment van Waasland shopping center is erg grappig! Die extra's in de edit zijn ook erg leuk.
Veel nieuwe gezichten? Ze herinneren zich iedereen van wie ze iets hebben gesigneerd?
Die podcast klinkt leuk! Hij staat op YouTube, ik heb hem toegevoegd aan 'Later bekijken'.
Haha het begin van dat fragment van Waasland shopping center is erg grappig! Die extra's in de edit zijn ook erg leuk.
Veel nieuwe gezichten? Ze herinneren zich iedereen van wie ze iets hebben gesigneerd?
Die podcast klinkt leuk! Hij staat op YouTube, ik heb hem toegevoegd aan 'Later bekijken'.
Ik ben inmiddels weer bij met de vlogs! Het blijft een leuke manier om K3 te volgen. Ook fijn dat ze hebben geluisterd naar de feedback toen K3 niet meer zelf vlogde en men dat jammer vond.
Vlog #170 is lekker lang! Er komt drie keer grof taalgebruik voor in deze vlog, dat was eerder niet gebruikelijk, of wel? Ik ben er niet blij mee in ieder geval.
Ik was wel benieuwd waarom Marthe de taart er lekker uit vond zien, als je het mij vraagt ziet ie er niet eens eetbaar uit.
Ik was wel benieuwd waarom Marthe de taart er lekker uit vond zien, als je het mij vraagt ziet ie er niet eens eetbaar uit.