Vleugels (album)

Over de albums, singles en alles wat met de liedjes van K3 te maken heeft.
607
Site Admin
Contacteer:

Vleugels (album)

Ongelezen bericht door 607 »

Het volgende album zal Vleugels heten! En de volgende show ook.
Afbeelding
Leuke kleurtjes erop, verder wel erg minimaal ontwerp, maar dat past in deze tijd natuurlijk (maar het zou kunnen dat er nog wat veranderd wordt).
Ik neem aan dat Mango mango en Nooit meer oorlog erop zullen staan, ik ben benieuwd naar de andere nummers. :) We krijgen vast nog wel een single voordat het album uitkomt... Misschien is 'Vleugels' ook de naam van een liedje?
607
Site Admin
Contacteer:

Re: Vleugels (album)

Inmiddels nog twee singles erbij! Ik denk dat dat het wel blijft, totdat het album uitkomt. Sowieso is vier singles aardig wat. Ik vind het opvallend dat elke single van dit album de vorige singles ook bevat. Op Visje in het water staan dus Visje in het water, Vleugels, Mango mango (niet de clubmix) en Nooit meer oorlog. Waarom zouden ze dat doen?
607
Site Admin
Contacteer:

Vandaag is het album uitgekomen. Ik heb de lijst met nummers voorbij zien komen op Discord, maar probeer er nog niet uitgebreid naar te kijken totdat ik het zelf in handen heb. ;) Waarschijnlijk haal ik het volgende week pas op.
607
Site Admin
Contacteer:

Ik heb het album net geluisterd, en ben er blij mee. :) Het komt overeen met m'n verwachtingen, na Waterval. Een paar van de nummers die ik niet eerder had gehoord vind ik erg leuk, en sommige wat minder, maar over het geheel een goed album!
Ben benieuwd of er nog een vijfde single van uitkomt. Ik zou Sprookjesboek wel geschikt vinden, vooral omdat het me leuk lijkt om er een clip voor te maken. Ik vind het boekje erg leuk! Ik word blij van die kleurtjes. Hopelijk kan ik een forumstijl maken die erop gebaseerd is. :D
607
Site Admin
Contacteer:

Huh, blijkt dat de lyricvideo's op de dag van release al op YouTube zijn gezet, maar zonder ze te delen met de abonnees. Daar ben ik wel blij mee; dat was voor mij een spoiler geweest. Het is wel leuk om nu al te kunnen reageren in een omgeving met meer mensen (véél meer mensen dan hier of op de Discordserver :lol:), maar qua hype was het denk ik beter geweest om gewoon elke week één video te uploaden, of zo. Is dit het eerste album waarbij ze alles tegelijk doen? Ik herinner me van Dromen dat het nog wel geleidelijk was.
607
Site Admin
Contacteer:

Huh, krijg Vleugels een nieuwe persing?
Afbeelding
(Studio 100 webshop)
Plaats reactie