K3 Roller Disco
K3 Roller Disco
Ik heb net voor het eerst een aflevering van K3 Roller Disco gekeken (beetje laat, ik weet het ), en vond het veel leuker dan ik had verwacht! Hopelijk is de rest ook zo leuk (ik heb nu De gameconsole gekeken).
Re: K3 Roller Disco
Het trickshot vind ik ook erg leuk.
Over het algemeen vind ik die stukjes op de bank wat minder. Ik vraag me af of ze ook bedoeld zijn om het verhaal beter te kunnen volgen?
Over het algemeen vind ik die stukjes op de bank wat minder. Ik vraag me af of ze ook bedoeld zijn om het verhaal beter te kunnen volgen?
Ik heb volume 3 nu uit, ik ga er denk ik wel meer kopen! Ik keek een beetje op tegen De griezelfilm want dat klonk niet leuk, en ik vond hem inderdaad niet leuk. Ik denk ook dat hij te griezelig geweest zal zijn voor sommige kinderen. Wat ik wel leuk vond was dat Marthe Japans leerde; dat doe ik ook, ook zonder van plan te zijn ooit Japan te bezoeken.
Zijn eigenlijk alle afleveringen van K3 Roller Disco op dvd uitgekomen? Ik probeerde het te achterhalen op K3 wiki en op sites van winkels, maar ik kan het nergens vinden...
In de aflevering 'De nieuwe DJ' zegt Marcel tegen Regi, die te gast is in de aflevering, "Waar zijn die handjes?" Dat kwam me bekend voor, in Villa Zuid-Afrika kwam dat ook langs geloof ik, daarin zei Regi licht geërgerd dat dat helemaal niet van hem kwam. Ik heb het even opgezocht, en het blijkt dat Jonas van Geel het heeft verzonnen toen hij een imitatie van Regi deed voor het televisieprogramma Tegen de sterren op!
Ik wou dat er een vlog was van de aflevering 'Sterk verhaal'... (ik kan me zelf alleen een vlog herinneren van de aflevering met Enzo Knol... maar misschien was dat een vlog van Enzo Knol?) Denk dat ze veel lol hebben gehad!
Ik heb net 'Motorchick' gekeken, en vond hem erg leuk! Het gegeven van de hoofdlijn is vrij afgezaagd, maar hij is wel leuk vormgegeven. En voor sommige jonge kijkers is dit wellicht de eerste kennismaking. De gastspelers kon ik erg waarderen, en ik vond Hanne, Marthe en Klaasje ook goed (vooral Klaasje was leuk ). Daarnaast zijn de nevenverhaallijnen erg goed verbonden met de hoofdverhaallijn! Ik vond het einde ook erg satisfying.
Zeker een aanrader, ook als je al eens een aflevering hebt gezien en het tegen vond vallen.
Zeker een aanrader, ook als je al eens een aflevering hebt gezien en het tegen vond vallen.
Ik vond het erg apart dat het in Romeo en co steeds over 'Julia' gaat!