K3 en Het Lied van de Zeemeermin

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

K3 en Het Lied van de Zeemeermin

Ongelezen bericht door 607 »

Er komt een nieuwe K3-film! De opnames zijn in de zomer, maar hij komt als het goed is dit jaar nog uit. Ik ben benieuwd! :)

https://studio100.com/nl/nl/algemeen/ni ... ioscoop-nl
De teaservideo heeft wel een andere stijl dan ik van Studio 100 gewend ben!
Bart van Leemputten doet de regie; ik ben benieuwd naar de cast!
607
Site Admin
Contacteer:

Re: K3 en Het Lied van de Zeemeermin

Het duurt nog een maand tot hij uitkomt, maar de clip voor de zomersingle die bij de film hoort is al opgenomen!
Afbeelding
Leuke kleuren wel, maar ik ben vooral benieuwd naar de muziek, en dat zal nog wel even duren. ;) En zou het nummer gewoon 'Het lied van de Zeemeermin' heten? Ik denk het eigenlijk niet, vind ik geen geweldige titel. Misschien delen ze de titel later?
Edit: Ah, het heet 'Zomer van liefde'! In dit interview ook dingen over de film. :)
607
Site Admin
Contacteer:

Er is een nieuwe teaser, die niet superveel toevoegt als je het mij vraagt. In België zal de film in december uitkomen, in Nederland in januari.
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 161 gaat vanaf 6:57 over de film. Eigenlijk krijgen we nog geen details te horen, wel geeft Bart van Leemputten een karakteromschrijving van Marthe, Hanne en Julia. Die van Julia is nieuw, natuurlijk. Ik vond het erg leuk om een paar minuten van Bart te zien in deze vlog. :)

Edit: Je kunt in deze vlog ook weer een scriptpagina zien, maar deze keer niet volledig.
Afbeelding
607
Site Admin
Contacteer:

Vandaag is de cast bekend gemaakt; gek genoeg zeggen ze in het filmpje dat ze 'vandaag' de eerste scriptlezing hebben gehad, wat inmiddels weken geleden is.

Wie er verder onderdeel zijn van de cast kan me eerlijk gezegd nog niet zo veel schelen: ik ben vooral gewoon erg teleurgesteld dat Jacques Vermeire niet mee doet. :(
607
Site Admin
Contacteer:

Ah, K3 wordt wel degelijk veranderd in zeemeerminnen!
Studio 100 schreef:In K3 en Het Lied van de Zeemeermin veranderen ze door een mysterieuze betovering in een zeemeermin. De uitdaging is om binnen drie dagen deze betovering te verbreken anders zullen ze nooit meer K3 zijn.
In hetzelfde artikel op de website wordt de cast in meer detail beschreven:
Studio 100 schreef:De bekende gastacteurs zijn actrice/schrijfster Eva Kamanda, jong talent Stan van Veen, zanger/acteur Eliyha Altena, Tiktokker/presentator Bert De Kock, acteur/presentator Diego González-Clark en professionele zeemeermin Celine Van de Voorde.

Eva Kamanda speelt de rol Ella, de burgemeester van het stadje waar K3 op vakantie is. Om de één of andere reden heeft Ella een bloedhekel aan de zee en alles wat er zich in bevindt, vooral aan zeewezens.

Stan van Veen speelt Gaston, de zoon van de burgemeester en hij deelt met Hanne zijn liefde voor de zee.

Eliyha Altena wordt het vakantievriendje van Julia genaamd Kai en is een romanticus eersteklas. Julia is gek op hem maar heeft geen idee dat Kai stiekem niet is wie ze denkt dat hij is…

Bert De Kock zorgt als Diego voor de vrolijke noot. Hij is de sympathieke eigenaar van B&B Casa Diego die op zijn eigen gekke manier K3 in de watten legt.

Diego González-Clark speelt de rol van Foss, die een oogje op Marthe heeft. Dat is wederzijds tot Marthe plotseling een vissenstaart heeft en ze wil vermijden dat hij haar geheim ontdekt.

Celine Van de Voorde werkt al bijna twintig jaar als professioneel zeemeermin en is te zien als zeemeermin Riva, de dochter van de zeekoningin.
Hebben ze nou alle drie een love interest? :lol:
607
Site Admin
Contacteer:

Showbizztv heeft vandaag een interview van een maand geleden geüpload... apart. Maar dat doen ze wel vaker, volgens mij. Ik had verwacht dat iemand wel zou noemen dat Julia eerder als een zeemeermin heeft gezwommen (in K3 Vriendenboek).
607
Site Admin
Contacteer:

Er is een wedstrijd waarbij je het verkleedpakje dat hoort bij de film kan winnen; ik vind eerlijk gezegd dat het er wel heel anders uitziet dan die van Hanne, Marthe en Julia. Ik vond deze vraag (de enige kennisvraag, verder moet je raden hoeveel mensen er meedoen en aangeven welke maat je zou willen winnen) wel grappig. :P
Afbeelding
Wel irritant dat het koppelteken in 'K3-film' ontbreekt. 'K3' is geen bijvoeglijk naamwoord (in ieder geval niet in deze zin).
607
Site Admin
Contacteer:

Vanochtend is de trailer uitgekomen.

Ziet er leuk uit! Ben alleen niet zo overtuigd van de acteerkunst van diegene die Foss speelt: Diego González-Clark kennelijk. O! Ja, hij kwam me al bekend voor. Die speelde ook de engel in Vleugels. Ja, toen vond ik hem volgens mij ook niet super.
Hopelijk is het shot aan het eind van de trailer niet het enige geval waarin Marthe haar sarcasme mag doen stralen – dat was wat mij betreft een groot succes in Dans van de Farao. ;)
xxK3kathleenxx

Re: Het lied van de zeemeermin

Ongelezen bericht door xxK3kathleenxx »

ik kan niet wachten tot ie uitkomt! i hoop dat blub,ik ben een vis er ook in zit
xxK3kathleenxx

de film bedoel ik
607
Site Admin
Contacteer:

xxK3kathleenxx schreef: 18 okt 2024, 07:50 de film bedoel ik
Ik heb je berichtjes verplaatst naar het juiste topic. :)
xxK3kathleenxx schreef: 17 okt 2024, 17:18 ik kan niet wachten tot ie uitkomt! i hoop dat blub,ik ben een vis er ook in zit
Ik denk dat er alleen nieuwe liedjes in de film komen. Blub, ik ben een vis lijkt me sowieso onwaarschijnlijk, omdat dat nummer geschreven is door andere mensen.
xxK3kathleenxx

sorry
Plaats reactie