Vlog 176 was leuk, in ieder geval.
K3-vlogs
Re: K3-vlogs
Er was meer dan een maand lang geen nieuwe vlog uitgekomen! Het lijkt erop dat de frequentie van om de week overigens iets daarvoor al doorbroken was. Zou het blijvend zijn, of hadden ze gewoon even wat minder om te laten zien?
Hij laat zien dat Marthe terug is, en dat de shows in Den Bosch worden voorbereid.
Bij Vlog 178 kwamen veel gedachten bij me op!
De meet & greet zag er leuk uit, alleen dacht ik dat het onderwaterthema inmiddels al wel een beetje afgelopen was? Wanneer was ie? O trouwens, ze hadden het over kleren passen voor de Godenclip, dus dat fragment is inderdaad oud, want de clip is allang uit, laat staan het voorbereiden ervan. De vorige vlog ging overigens volledig over de vlog, maar komt dus eigenlijk na het eerste fragment uit deze vlog.
Ik vond Marthes opmerking over zebrapaden erg raar! Waarom zou je mensen erkenning geven voor het houden aan de verkeersregels?? Je steekt toch ook niet je hand of duim op wanneer iemand z'n knipperlicht aanzet, of stopt voor een stoplicht? Wanneer iemand je voorlaat zónder dat het hoeft, dan kun je bedanken. Ik vond Julia's verhaal wel erg leuk. xD
Ik was verbaasd over de kleding in de tweede helft van de vlog! Dat soort dingen droeg K3 volgens mij alleen in haar begintijd... maar ik heb al wel meer gezien dat kleding die 20 jaar geleden hip was nu weer hip is. K3 is doorgaans alleen wel minder sexy gekleed dan 20 jaar geleden, tegenwoordig!
Ik vond het jammer dat ze bij dat buitenconcert (wat was daarvoor de gelegenheid trouwens?? Heeft Studio 100 gewoon een bak met geld gekregen, of ging er iets bijzonders aan vooraf?) maar een seconde aan audio hebben laten horen. Bij het optreden bij KetNet gelukkig wat meer!
Krappig dat de Ketnetkroket terug is! Dat had ik nog niet gehoord.
Edit: Haha, 'krappig', hoe krijg ik dat voor elkaar?
De meet & greet zag er leuk uit, alleen dacht ik dat het onderwaterthema inmiddels al wel een beetje afgelopen was? Wanneer was ie? O trouwens, ze hadden het over kleren passen voor de Godenclip, dus dat fragment is inderdaad oud, want de clip is allang uit, laat staan het voorbereiden ervan. De vorige vlog ging overigens volledig over de vlog, maar komt dus eigenlijk na het eerste fragment uit deze vlog.
Ik vond Marthes opmerking over zebrapaden erg raar! Waarom zou je mensen erkenning geven voor het houden aan de verkeersregels?? Je steekt toch ook niet je hand of duim op wanneer iemand z'n knipperlicht aanzet, of stopt voor een stoplicht? Wanneer iemand je voorlaat zónder dat het hoeft, dan kun je bedanken. Ik vond Julia's verhaal wel erg leuk. xD
Ik was verbaasd over de kleding in de tweede helft van de vlog! Dat soort dingen droeg K3 volgens mij alleen in haar begintijd... maar ik heb al wel meer gezien dat kleding die 20 jaar geleden hip was nu weer hip is. K3 is doorgaans alleen wel minder sexy gekleed dan 20 jaar geleden, tegenwoordig!
Ik vond het jammer dat ze bij dat buitenconcert (wat was daarvoor de gelegenheid trouwens?? Heeft Studio 100 gewoon een bak met geld gekregen, of ging er iets bijzonders aan vooraf?) maar een seconde aan audio hebben laten horen. Bij het optreden bij KetNet gelukkig wat meer!
Krappig dat de Ketnetkroket terug is! Dat had ik nog niet gehoord.
Edit: Haha, 'krappig', hoe krijg ik dat voor elkaar?
Mijn reacties opVlog 179:
Leuk die verzameling! Zoiets heb je ook bij kasteel Egeskov in Denemarken.
Hoezo de haarkleur staat voor de Belgische vlag? Komt het niet gewoon doordat Karen, Kristel en Kelly/Kathleen zwart, rood en blond haar hadden?
Je hoeft niet gedoopt te zijn om meerdere namen te hebben. xD
Wat een leuke blooper!
Leuk die verzameling! Zoiets heb je ook bij kasteel Egeskov in Denemarken.
Hoezo de haarkleur staat voor de Belgische vlag? Komt het niet gewoon doordat Karen, Kristel en Kelly/Kathleen zwart, rood en blond haar hadden?
Je hoeft niet gedoopt te zijn om meerdere namen te hebben. xD
Wat een leuke blooper!
Vlog #180 is alweer even terug, maar was erg gezellig, geloof ik. Eerlijk gezegd beklijft er niet veel van.
Vlog #181 begint met een stukje over Blankenberge, maar gaat verder over de fotoshoot voor Doornroosje. Bij het stukje over Blankenberge kwam uitgebreid de code van het wifinetwerk in beeld, misschien moeten ze die even veranderen.
Bij Doornroosje was het een beetje sneu: Marthe wilde naar de jurken kijken terwijl Hanne en Julia in de makeup zaten, maar besloot om te wachten, en ze spraken af om er samen voor het eerst naar te kijken. Vervolgens is Julia klaar en trekt ze in haar eentje haar jurk aan.
Marthe leek het best vervelend te vinden, al probeerde ze het niet te laten merken (dat idee heb ik tenminste, het zou ook kunnen dat ze het niet zo erg vond). Kan gebeuren, ik hoop dat het in Julia's enthousiasme gewoon gebeurde zonder dat ze erbij nadacht, en dat ze het niet bewust deed.
Bij Doornroosje was het een beetje sneu: Marthe wilde naar de jurken kijken terwijl Hanne en Julia in de makeup zaten, maar besloot om te wachten, en ze spraken af om er samen voor het eerst naar te kijken. Vervolgens is Julia klaar en trekt ze in haar eentje haar jurk aan.
Wow, ik loop 5 vlogs achter, ik weet niet of dat eerder gebeurd is.
Ik had er een tijdje minder zin in, maar ik heb ook sinds oktober minder gelegenheid om filmpjes te kijken, doordat ik drie dagen in de week op kantoor werk, en een vriendin heb (twee grote veranderingen in één maand
)
Vlog 183 gaat over één dag, waarop best wat is gebeurd. Alleen jammer dat we Julia geen appelchips meer hebben zien eten.
Ik dacht dat ik Goldband niet kende, maar het is de groep achter Noodgeval, een nummer dat ik wel eens heb gehoord (niet een kindvriendelijk nummer). Ik vind het erg leuk bedacht, hier is een vollediger filmpje:
Vlog 183 gaat over één dag, waarop best wat is gebeurd. Alleen jammer dat we Julia geen appelchips meer hebben zien eten.