Toveren
Toveren
Ik had blijkbaar nog nooit goed naar Toveren geluisterd, want ik zag net op Facebook een fragment uit Iedereen K3 waarin ze het zingen en toen hoorde ik tot mijn verbazing "Nee, je hoeft geen tovenaar of fee te zijn, of een leerling van Merlijn". Ik had namelijk in m'n hoofd "Neem je hoed en [ ... ], toverleerling van Merlijn". 
Re: Toveren
Ik had de clip ook nog nooit gezien! Ik vind de special effects best wel eng.
Ik vind het aan de ene kant wel leuk dat ze het hebben gedaan, maar aan de andere kant vind ik het niet heel geslaagd.
Maar dergelijke effecten waren 18 jaar geleden ook vast een heel stuk moeilijker om voor elkaar te krijgen!
Ook een mooi onderwerp trouwens, ik dacht als kind "Niet waar, niet iedereen kan toveren", maar ik snap nu waar het echt om gaat in het liedje.
Ook een mooi onderwerp trouwens, ik dacht als kind "Niet waar, niet iedereen kan toveren", maar ik snap nu waar het echt om gaat in het liedje.
Er was destijds een stukje op tv over de clip, het staat op YouTube: https://youtu.be/83OQRsEDE04 Helaas staat er een irritant watermerk in de video, maar daar kun je wel doorheen kijken denk ik. 
Waarom die lach van Kristel (is zij het?) in de MaMaSé!-versie?
Ik vind de originele versie sowieso wat beter.
Na De 3 biggetjes is van dit nummer nu ook een versie met elke K3-bezetting opgenomen.
Ik vind de nieuwe single erg geslaagd! Ik was vooral verrast door het stukje na de modulatie. Dat geklap is origineel en werkt erg goed, en wanneer de beat er weer bij komt is hij nog lekkerder dan in eerdere versies!
Ik vind het wel leuk dat alle vier versies best verschillend zijn. Ze hebben nooit gewoon de oude mix opnieuw gebruikt met nieuwe zang erover.
Ik ben benieuwd naar de clip! Hij wordt vast niet zo goed als De 3 biggetjes, dat is een van m'n favoriete clips.
Ik vind het wel leuk dat alle vier versies best verschillend zijn. Ze hebben nooit gewoon de oude mix opnieuw gebruikt met nieuwe zang erover.
Ik ben benieuwd naar de clip! Hij wordt vast niet zo goed als De 3 biggetjes, dat is een van m'n favoriete clips.
De achter de schermen is ook al online. Ik vind het zelf een erg teleurstellende clip, maar het was wel een leuke achter de schermen. Ik mis alleen, net zoals in de clip, de dansers zo...