Interessante titel... Ze zijn flink bezig wel met nostalgie uitbuiten de laatste tijd, geloof ik. Niet alleen het K3-team, maar Studio 100 als geheel, heb ik het idee!
Hé, een nummer dat niet begint met zang met een filter eroverheen! ;D
Wat een origineel idee voor een nummer! Leuk uitgevoerd ook wel. Niet direct een van mijn favorieten, maar ben wel positief verrast. Ik had verwacht dat het nummer zelf op Oya Lélé zou lijken, en dat was denk ik minder een succes geweest.
De clip is ook leuk! Voor Hanne en Marthe hebben ze kunstmatig gegenereerde beelden gebruikt, schijnt het... het ziet er best goed uit, moet ik zeggen!