De wereld van K3: Dieren

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

De wereld van K3: Dieren

Ongelezen bericht door 607 »

Ik heb afgelopen week de dvd Allemaal Beestjes van marktplaats gehaald, naar aanleiding daarvan heb ik ook het Hallo K3 topic gemaakt. Maar behalve twee afleveringen van Hallo K3 staan er ook vijf afleveringen van het dierenonderdeel van De wereld van K3 op! Er staan er twaalf op YouTube, die heb ik allemaal gekeken. :)
Het zijn erg leuke stukjes, vind ik! Die Martin doet het erg goed, hij is enthousiast. :) Ik vond het leuk om de dieren te zien ook, veel zijn indrukwekkend! Maar het leukste uit de stukjes vond ik de oprechte reacties van Kristel. Een groot deel van elke aflevering gaat zo te zien volgens script; zelfs het raden lijkt mij geacteerd, denken jullie dat ook? Maar de reacties op de dieren zijn duidelijk echt, en die zijn erg vertederend. :)
Martin Gaus heeft kennelijk zekere bekendheid, hij heeft een Wikipediapagina. Ik kan me niet herinneren dat ik hem eerder had gezien. Wat me wel opviel is dat je in de aflevering over de bizon een kind Kristels naam kan horen roepen. :P Dat bracht me wel enigszins in verwarring, want in de rest van de filmpjes lijkt het er toch op dat de dierentuin niet open voor bezoekers is.
Plaats reactie