ROX

Voor dingen die niks met K3 te maken hebben maar waar je het wel over wilt hebben.

Beste rox karakter

Rick
1
100%
Olivia
0
Geen stemmen
Xavier (cringe)
0
Geen stemmen
Josefien
0
Geen stemmen
ROX
0
Geen stemmen
Colonel
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

kwek

ROX

Ongelezen bericht door kwek »

AfbeeldingYooo k3 vrienden, ik ben persoonlijk een enorm fan van de serie ROX. Ik vroeg mij af of er hier meer mensen zijn die mijn mening delen over de geweldige serie. Mega Mindy is natuurlijk ook een banger show, met Opa Fonkel duidelijk het beste karakter daar. ROX heeft mij alleen altijd meer aangesproken. Ik wil ook wel een coole blauwe pratende auto met ingebouwde supermodus (die niet heel veel doet behalve er erg cool uitzien). Rick is natuurlijk mijn favoriet, aangezien hij met een paar toetsen op het toetsenbord in het beveiligingssysteem van letterlijk elke criminele organisatie ooit kan komen (hij is duidelijk een pro hacker). Ik vermoed dat Rick Arch Linux gebruikt op zijn laptop.

Nou ja in ieder geval, dat was mijn praatje over ROX. Ik hoop dat er hier meer hardcore rox fans zijn :)
607
Site Admin
Contacteer:

Re: ROX

Ongelezen bericht door 607 »

Wat leuk! Ik heb dit wel eens langs zien komen maar nooit echt gekeken: het begon pas toen ik al lang geen televisie meer keek (in tegenstelling tot Mega Mindy, daarvan weet ik de eerste aflevering nog goed...). Ik herinner me inderdaad wel dat er iemand was die veel met computers kon.
Volgens mij heb je trouwens de eerste enquête op dit forum gemaakt, dus dat is cool. :lol:
Plaats reactie