Mango mango
Mango mango
Morgen komt de nieuwe single uit! Op Facebook heeft K3 al een aantal seconden laten horen... ik ben nog niet overtuigd... maar wel benieuwd!
Re: Mango mango
Haha, ik vind hem best wel leuk!
De single bevat ook een clubmix, en een rerelease van Nooit meer oorlog. Ik ben geen fan van clubmuziek, maar deze is wel goed, geloof ik! Ben wel blij dat de hoofdrelease niet zo klinkt. En ik ben benieuwd of de clubmix ook op het album komt... zou denken van niet!
Haha, hij is catchy! Lekkere meezinger, da's op zich het belangrijkste van de zomernummers, toch?
Ik vind het nazingstukje ook leuk; wel uitdagend dat bij de laatste regel de reactie op andere toonhoogte is dan de vraag! Maar ook vet.
De single bevat ook een clubmix, en een rerelease van Nooit meer oorlog. Ik ben geen fan van clubmuziek, maar deze is wel goed, geloof ik! Ben wel blij dat de hoofdrelease niet zo klinkt. En ik ben benieuwd of de clubmix ook op het album komt... zou denken van niet!
Haha, hij is catchy! Lekkere meezinger, da's op zich het belangrijkste van de zomernummers, toch?
Ik vind het nazingstukje ook leuk; wel uitdagend dat bij de laatste regel de reactie op andere toonhoogte is dan de vraag! Maar ook vet.
Ik vind de clip best leuk. Erg gezellig, erg zomers. En dat is ook het doel ervan, lijkt me! En er zitten wel een paar leuke stukjes in om 'm uniek te maken.
Ze hebben goed weer gekregen om zo'n clip op te nemen!
In een interview zei Marthe dat ze het stukje waarin ze op het water dansen bijzonder vond, maar uiteindelijk is dat me nauwelijks opgevallen...
Ik ga 'm nog een keer kijken, volgens mij hebben ze echt heel weinig gebruikt van die opname! Nee, volgens mij maar twee shots... ¯\_(ツ)_/¯
Ze hebben goed weer gekregen om zo'n clip op te nemen!
In een interview zei Marthe dat ze het stukje waarin ze op het water dansen bijzonder vond, maar uiteindelijk is dat me nauwelijks opgevallen...
Ik ga 'm nog een keer kijken, volgens mij hebben ze echt heel weinig gebruikt van die opname! Nee, volgens mij maar twee shots... ¯\_(ツ)_/¯
Vlog 108 is een achter de schermen van deze clip! Hier zie je ook weer dat de meiden het dansen in het zwembad erg indrukwekkend vonden, hoewel het in de uiteindelijke clip niet zo overkomt.
Waar ik nog niet bij had stilgestaan – want ook dat komt niet over, maar dat is juist goed – is dat dansen in het zand erg zwaar is!
Waar ik nog niet bij had stilgestaan – want ook dat komt niet over, maar dat is juist goed – is dat dansen in het zand erg zwaar is!
Mango mango heeft binnen een maand een miljoen views op YouTube, dat is best snel, geloof ik!
Ik heb zo'n zin om het nazingstukje live mee te maken! Ik heb het al een aantal keer langs zien komen in filmpjes, en het lijkt me superleuk.
De clubmix is zojuist fysiek uitgekomen! Op het album Studio 100 Toppers 2.
Ik kwam net een geweldig koperarrangement van dit nummer tegen!! Het is geen uitvoering, alleen de bladmuziek, maar je kunt het op de website gratis afspelen. https://musescore.com/user/6170141/scores/8513204 Zo goed!!!
'k Krijg zo'n energie van deze clip.
Ik heb dit inmiddels twee keer meegemaakt geloof ik, en het is inderdaad leuk! Het is ook leuk om als publiek het "iyeee iyeee iyooo" te zingen.
Toen ik net de clip keek viel het me voor het eerst in sommige shots op dat het best wel hard woei. In de vlog kwam dat ook naar voren, geloof ik, maar ook dat valt over het algemeen nauwelijks op!
Bijna elke keer dat ik 'mango' lees of hoor, moet ik denken aan dit liedje, volgens mij... Zoiets heb ik ook met 'Welkom' (De 3 biggetjes) en 'Een, twee, drie' (De wereld van K3).
Wow, ik hoorde net een grote groep jongens (tussen de 8 en de 12 jaar?) Mango mango zingen. Niet helemaal goed, maar het kwam wel in de buurt. Ik ben benieuwd hoe ze die kennen, ik zou niet verwachten dat het een bekend nummers is in Nederland!
- k3fanThomas
- Contacteer:
Dat is wel heel leuk laatst begon een dj keer in karretje hier ander liedje van k3 te spelen maar geen mango mango wel leuk dat de jongens danmee liepen te zingen dan en je niet zag aankomen.
[spoiler][/spoiler]