Villa Zuid-Afrika (Kathleen)

Over dingen die niks met K3 te maken hebben behalve dat het een (oud-)lid of andere (oud-)medewerker betreft.
607
Site Admin
Contacteer:

Villa Zuid-Afrika (Kathleen)

Ongelezen bericht door 607 »

Ik las bij toeval over de serie Villa Zuid-Afrika, die in België al aan het tweede seizoen bezig is en in Nederland net begonnen is. Het volgt Kathleen en haar man, Steven, bij hun droom om een 'guesthouse' op te zetten in Zuid-Afrika. Ik heb een stuk gekeken en vind het leuk tot nu toe! Ik las over tegenvallende kijkcijfers, hopelijk worden de volgende afleveringen nog wel uitgezonden. Al lijkt het me wel dat ze het bij één seizoen laten, dan.
Je kunt het terugkijken op Kijk!
607
Site Admin
Contacteer:

Re: Villa Zuid-Afrika (Kathleen)

In aflevering 4 zit een stuk over K3!! Kathleen kijkt in de kelder van hun huis in België, en komt van alles tegen. Vanaf ongeveer 22:30 tot rond de 26 minuten. :) (er zitten ook wat niet-K3-stukjes tussendoor)
607
Site Admin
Contacteer:

Ik zag net dat aflevering 1 alweer van Kijk af is! Gaat wel snel. Gelukkig kwam ik het toevallig tegen... ik heb er nog van niemand anders over gehoord! Het was wel jammer geweest om dit te missen.
607
Site Admin
Contacteer:

Tijdens een montage van het interieur in aflevering 5 van seizoen 2 staat op de tv in een van de kamers de clip van Tele-Romeo op... apart! Er wordt niks over gezegd. Ideetje van de productie? Maar waarom?
607
Site Admin
Contacteer:

Ik heb het afgekeken! Vreemd genoeg telde seizoen 1 5 afleveringen en seizoen 2 9. Het programma ging sowieso langer door dan ik verwacht had! Maar ik heb er erg van genoten. Ik had Mario niet graag willen missen... wat een gast, en dan die chemie met Sipho! :lol: Echt een mooi programma. :)
PS: Er zat trouwens nog een K3-stukje in, ik weet niet meer in welke aflevering. Mario (een Vlaamse stagiaire van 22 jaar) liet aan Sipho (de chefkok) een oude clip zien, want hij was (is?) fan van K3.
Plaats reactie