De 3 biggetjes

Over de shows, musicals en andere openbare vertoningen.
607
Site Admin
Contacteer:

Re: De 3 biggetjes

Ongelezen bericht door 607 »

De vlogs gaan nog altijd over De 3 biggetjes. Ik loop zelf een beetje achter, en heb net vlog 150 gezien.

Ik kende de term Rotjeknor niet! Ik kom ook niet uit Rotterdam, maar ik ben er wel zo nu en dan. Ik vond het verrassend om te zien hoe ontspannen de sfeer achter de schermen tijdens een voorstelling is. Leuk ook om de attributen zo te zien liggen. :)
607
Site Admin
Contacteer:

De nieuwe versie van De 3 biggetjes is voorbij!

Ik heb ook nog een leuk video-interview van een paar minuten gevonden, van een paar dagen geleden.
k3fanThomas
Contacteer:

Ongelezen bericht door k3fanThomas »

607 schreef: 17 jun 2024, 13:00 De nieuwe versie van De 3 biggetjes is voorbij!

Ik heb ook nog een leuk video-interview van een paar minuten gevonden, van een paar dagen geleden.
Dit is van gisteren trouwens van de meiden geplaatst hadden. Jullie ook bedankt voor de geweldige shows K3! Ik heb genoten ook van de drie biggetjes vernieuwde musical
[spoiler][/spoiler]
607
Site Admin
Contacteer:

De dvd is uit, maar ik kreeg ook een mailtje van Pathé Thuis dat ie daar op staat! Maar ik wil de dvd sowieso heel graag natuurlijk. ;)
k3fanThomas
Contacteer:

Wie wie wie

Ongelezen bericht door k3fanThomas »

Wie wie wie versie 2024 met Willy waldo en wuppurt is uitgekomen vanmorgen op officele kanaal van K3 op Youtube. Met video bericht Baltimor

https://www.youtube.com/watch?v=yjJ64CGGIH0
Laatst gewijzigd door k3fanThomas op 23 jun 2024, 16:32, 2 keer totaal gewijzigd.
[spoiler][/spoiler]
607
Site Admin
Contacteer:

Re: Wie wie wie

k3fanThomas schreef: 23 jun 2024, 14:23 Wie wie wie versie 2024 met Willy waldo en wuppurt is uitgekomen vanmorgen op officele kanaal van K3 op Youtube. Met video bericht Baltimor

https://www.youtube.com/watch?v=yjJ64CGGIH0
Ja, super leuk! Ik zag toevallig de live première. Wat ik wel gek vond is dat Peter helemaal niet zingt in het nummer! Ik dacht dat het een solonummer van hem zou zijn. :lol: Wel vet dat ze het met alles erop en eraan hebben opgenomen, met choreo zelfs! Ik dacht eerst dat het hele volgersdoel een onafhankelijk idee van Peter Thyssen was, maar als ik dit zo zie zal het wel in overleg met Studio 100 gegaan zijn.

De laatste vlog ging overigens weer over De 3 biggetjes; waarschijnlijk voor de laatste keer!

Het eindigt met het filmpje dat we al eerder hadden gezien. Verder weer veel leuke backstagebeelden! Echt vet dat we zoveel meegenomen zijn. Hoeveel minuten beeldmateriaal hebben we in totaal??

PS: O ja, en 'opgoogelen' is misschien m'n nieuwe favoriete contaminatie. :lol:
Plaats reactie