Zomer van liefde
Zomer van liefde
Yes, Britt en Antar, momenteel mijn favoriete dansers, zitten allebei in de clip.
Re: Zomer van liefde
De hoes van de single is gedeeld.
Het was mij al niet eens meer opgevallen, aangezien ze dit al jaren doen, maar in de Facebookreacties doen mensen moeilijk over hoe erg bewerkt het is. En daar ben ik het zeker mee eens! Maar ik betwijfel of we ooit weer gewone foto's krijgen.
Het was mij al niet eens meer opgevallen, aangezien ze dit al jaren doen, maar in de Facebookreacties doen mensen moeilijk over hoe erg bewerkt het is. En daar ben ik het zeker mee eens! Maar ik betwijfel of we ooit weer gewone foto's krijgen.
'overal' moet dat zijn denk ik? En 'onze YouTube' klinkt ook gek. Een erg elektronisch geluid heeft dit nummer, zo te horen! Maar daar heb ik niks tegen.
Ah. Autotune ben ik dan weer géén fan van.
Aan de YouTubereacties te zien zijn er veel mensen die niet zo blij zijn met het autotune-effect!
Zelf ben ik ook geen fan van de clip. Waarom een zomerclip opnemen in de studio? Nou ja, het zal wel makkelijker zijn, maar het is wel jammer... En dat geflikker vind ik ook niet chill. Wel leuke dansers! Antar zit nu in drie clips achter elkaar!
Zelf ben ik ook geen fan van de clip. Waarom een zomerclip opnemen in de studio? Nou ja, het zal wel makkelijker zijn, maar het is wel jammer... En dat geflikker vind ik ook niet chill. Wel leuke dansers! Antar zit nu in drie clips achter elkaar!
- k3fanThomas
- Contacteer:
Klopt de autotune in begin voornamelijk veel te horen. Verder een prima liedje en clip
[spoiler][/spoiler]
De achter-de-schermenvlog is uit!
Er zit best veel materiaal van de dansers in, dat vind ik altijd leuk. En opvallend: Axana deed kennelijk de choreo in plaats van Tommy!
Er zit best veel materiaal van de dansers in, dat vind ik altijd leuk. En opvallend: Axana deed kennelijk de choreo in plaats van Tommy!