K3 Originals

Over de shows, musicals en andere openbare vertoningen.
607
Site Admin
Contacteer:

K3 Originals

Ongelezen bericht door 607 »

Ik kreeg vanochtend deze e-mail:
Afbeelding
Zoals verwacht waren de voorstellingen erg snel uitverkocht. Inmiddels zijn er flink wat voorstellingen toegevoegd aan de pagina, ik sta toch ook nog maar in de wachtrij. Maar verwacht het niet te redden, eigenlijk. :roll:
Jinthe

Re: K3 Originals

Ongelezen bericht door Jinthe »

607 schreef: 24 mar 2025, 18:59 Ik kreeg vanochtend deze e-mail:
Afbeelding
Zoals verwacht waren de voorstellingen erg snel uitverkocht. Inmiddels zijn er flink wat voorstellingen toegevoegd aan de pagina, ik sta toch ook nog maar in de wachtrij. Maar verwacht het niet te redden, eigenlijk. :roll:
Ik ga! en jij?
607
Site Admin
Contacteer:

Jinthe schreef: 26 mar 2025, 10:16 Ik ga! en jij?
O, tof!!!
Nee ik heb geen tickets meer kunnen bemachtigen, heb wel van een paar mensen die ik ken gehoord dat ze gaan, ook mensen die niet per se K3-fan zijn, maar dat vroeger wel waren. Voor mij is het andersom: ik vond het als kind wel leuk maar ben pas bij de bezetting Hanne, Marthe, Klaasje (toen was ik 15 of 16) echt fan geworden. Desniettegenstaande lijkt het me wel erg gaaf om de oorspronkelijke bezetting een keer op te zien treden. Maar ik zat maandag op stage en wilde niet de hele dag naar die wachtrijpagina zitten turen...
607
Site Admin
Contacteer:

Deze teaser had ik gemist!

Volgens mij wordt er veel meer over K3 geplaatst op sociale media sinds de aankondiging van deze concerten. Zou het k3forum op de een of andere manier nog kunnen profiteren van de hype? ;)
607
Site Admin
Contacteer:

Er komen daadwerkelijk nog shows bij! Wel maar vier, ik vrees dat ik weer achter het net ga vissen, maar ga het wel proberen!
https://www.hln.be/muziek/daar-zijn-ze-dan-k3-en-studio-100-kondigen-acht-extra-shows-aan-voor-langverwachte-originals-reunie~a122ed32 schreef:“Vanwege de overweldigende en aanhoudende vraag konden we er niet omheen”, laat Gert Verhulst weten. “Niemand bij ons had verwacht dat de run op tickets zo groot zou zijn. Nadat alle 22 concerten uitverkocht waren, zijn we met beide locaties in overleg gegaan om te kijken of er nog data beschikbaar waren voor extra shows die ook pasten voor de originele K’s. Het was even puzzelen, maar nu kunnen we bekend maken dat er inderdaad extra shows in Rotterdam en Antwerpen komen.”
Ik begrijp niet zo goed waarom niemand het had verwacht, ik had het zeker wel verwacht. :')
Ah, ik check net m'n mail en heb inderdaad een mailtje gekregen! Kennelijk had ik me ingeschreven voor de wachtlijst, dat was ik alweer vergeten. Maar dat geeft me nu wel kans, want iedereen die op de wachtlijst stond krijgt voorrang! Dat is wel leuk. :)

PS:
De speciale presale start maandag 28 april om 10u.
Je hebt tot en met 20u de tijd om tickets te kopen via onderstaande knop.
Dinsdag 29 april gaan alle resterende tickets in verkoop voor het grote publiek.
Sorry hoor, maar hoeveel mensen stonden er in die wachtlijst? Ik denk eigenlijk dat het gewoon gaat uitverkopen in de presale.
607
Site Admin
Contacteer:

Ik heb uiteindelijk een kaartje kunnen bemachtigen, voor 13 april! :D Erg leuk, en dat op mijn verjaardag. :) (Gisteren was ik jarig)
607
Site Admin
Contacteer:

Hier een leuk interview met Kathleen n.a.v. de extra shows:

Er zit wel een setlistspoiler in.
Maar ik vond het wel leuk om het alvast te horen. :D Ik hoop dat hij er ook in blijft, want Baby Come Back is een van mijn favoriete nummers!!
607
Site Admin
Contacteer:

Ik keek laatst naar een oude K3-show, en vond het zo gek om te bedenken dat ik die dames in het echt ga zien!! :o
607
Site Admin
Contacteer:

Er is een officiële Instagrampagina voor K3 Originals: https://www.instagram.com/k3originals/
Er werd vooral in het begin veel op geplaatst, maar zo nu en dan verschijnt er nog iets. Maar alleen dingen uit de oude doos, om nostalgie op te wekken, geen nieuwe beelden. ;)
607
Site Admin
Contacteer:

Wow, nog maar een week en dan begint K3 Originals in België!
607
Site Admin
Contacteer:

Ik kom er door dit interview achter dat Miguel Wiels meedoet aan K3 Originals, en dat is geweldig!!! :D :D

Hoe lang was dit al bekend? Ik had er nog niet van gehoord, en het is binnen een week al!
607
Site Admin
Contacteer:

Hier nog een stukje van dat interview; ik link bewust naar het einde van het filmpje, want daarin zit wel iets interessants... heeft Miguel een nieuw liedje geschreven voor K3 Originals?? We zullen het morgen weten! (Ik denk toch wel dat ik het niet tot april volhoud om daar geen spoilers over te krijgen... :P)
607
Site Admin
Contacteer:

Eline

Re: K3 Originals 4 april

Ongelezen bericht door Eline »

Is er iemand die voor de middagshow op 4 april zitplaatsen heeft die wil ruilen? Wij hebben 3 staanplaatsen maar willen deze graag ruilen tegen 3 zitplaatsen.
Plaats reactie