Zoals verwacht waren de voorstellingen erg snel uitverkocht. Inmiddels zijn er flink wat voorstellingen toegevoegd aan de pagina, ik sta toch ook nog maar in de wachtrij. Maar verwacht het niet te redden, eigenlijk.

O, tof!!!
Ik begrijp niet zo goed waarom niemand het had verwacht, ik had het zeker wel verwacht. :')https://www.hln.be/muziek/daar-zijn-ze-dan-k3-en-studio-100-kondigen-acht-extra-shows-aan-voor-langverwachte-originals-reunie~a122ed32 schreef:“Vanwege de overweldigende en aanhoudende vraag konden we er niet omheen”, laat Gert Verhulst weten. “Niemand bij ons had verwacht dat de run op tickets zo groot zou zijn. Nadat alle 22 concerten uitverkocht waren, zijn we met beide locaties in overleg gegaan om te kijken of er nog data beschikbaar waren voor extra shows die ook pasten voor de originele K’s. Het was even puzzelen, maar nu kunnen we bekend maken dat er inderdaad extra shows in Rotterdam en Antwerpen komen.”
Sorry hoor, maar hoeveel mensen stonden er in die wachtlijst? Ik denk eigenlijk dat het gewoon gaat uitverkopen in de presale.De speciale presale start maandag 28 april om 10u.
Je hebt tot en met 20u de tijd om tickets te kopen via onderstaande knop.
Dinsdag 29 april gaan alle resterende tickets in verkoop voor het grote publiek.