K3-vlogs

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

Re: K3-vlogs

Ongelezen bericht door 607 »

Vlog 78 is er al, maar ik heb vanochtend #77 gekeken... Daarin zit het vervolg van vlog 76! Deze twee zijn denk ik wel erg leuk om te kijken als je fan bent van Hanne, Marthe en Klaasje, want ze lezen hun eigen inzendingen voor K3 zoekt K3 voor! Het is interessant, en erg typisch. Toen ik #76 keek, tijdens de première, vond ik het stom dat ze een cliffhanger deden, en die van Klaasje niet direct deden, maar inmiddels begrijp ik denk ik waarom... ;)
Ze heeft erg lange antwoorden gegeven! :lol: Zou ik ook doen, denk ik. :)
607
Site Admin
Contacteer:

De vlog van vandaag (#81) beloofde over de clip van Beter als je danst te gaan, en ik ben wel fan van makingofs... dus ik zei in de premièrechat dat ik hoopte dat de vlog vooral daarover zou gaan! Nou... hij ging uitsluitend daarover, maar het was wel een van de kortste vlogs ooit. :lol: Dan had ik toch liever ook nog wat anders erin gehad. ;)
607
Site Admin
Contacteer:

4:22 Ik geloof er niks van, schat!
Leuk om weer eens wat van achter de schermen bij een show te zien. De afgelopen twee vlogs gingen daar trouwens ook over, en de volgende volgens mij ook. ;) Dus als je dat leuk vindt... vlogs 87 t/m 90!
Marthe is kennelijk ziek? Daar heeft ze in de vlog niks over gezegd, maar als je het einde hoort...?
Hebben ze trouwens de eerste twee clips in omgekeerde volgorde gedaan? Marthe zegt dat het bijna begint, en vervolgens volgt nog een heel stuk van Hanne en Klaasje...
607
Site Admin
Contacteer:

Naar aanleiding van vlog #90:
Wauw, Marthe loopt met een aardig tempo die trappen op, en dat pratend! Je moet ook een goede conditie hebben om zo'n baan te kunnen hebben, natuurlijk...
Haha, deze clickbait heeft wel geleverd, vind ik! En toen liep het nog goed af ook! Alleen nogal een abrupt einde. xD
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog #93 is erg gevarieerd! Het begint met een stukje van wat K2-zoekt-K3-kandidaten, erg leuk. Later zit er ook een stukje waarbij Hanne en Marthe praten met die man die in de publieksjury zat bij K3 zoekt K3 en nu weer! Aan het eind zit een stuk uit een video van Supercontent... best apart! Ze zullen er vast toestemming voor hebben. Mocht je die video al gezien hebben (ik niet, hij staat al een hele poos in m'n Later bekijken ;)): er zit ook eigen materiaal omheen.
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog #94 gaat over de bootcamp van K2 zoekt K3. En tot mijn verrassing zit er best wat nieuwe informatie in, vooral dat stukje over de telefoons! Interessant, hoor.
Ik ben wel benieuwd wie Jacques' favoriet was, nu!
607
Site Admin
Contacteer:

De meest recente vlog had nummer #96 moeten worden, maar momenteel heet hij nog steeds #95... misschien wordt dat nog gefikst bij het uploaden van #97? :P In ieder geval: met de nieuwe K3-formatie maken de vlogs ook een nieuw begin, met voor het eerst sinds vlog #1 een volledig nieuwe montagestijl!
607
Site Admin
Contacteer:

Misschien verdienen ze niet genoeg aan YouTube? In België worden de vlogs niet meer zichtbaar op YouTube... wat vervelend voor degenen die daar wonen!
Afbeelding
Het nummer van de eerste nieuwe vlog is inmiddels trouwens wel gefikst!
607
Site Admin
Contacteer:

Interessant, een paar dagen na het uploaden van vlog #98 uploaden ze nog een fragment ervan naar YouTube, ik neem aan om de aandacht van de Vlamingen te trekken, en ze naar vtm GO te lokken... ik ben benieuwd hoe dit voor ze uitpakt. Ik ben ook benieuwd of het op Nederland ook gedaan gaat worden, maar dan met Kijk. Dan ontbreekt wel de mogelijkheid tot reageren! Misschien komen mensen dan eindelijk naar het forum? ;) PS: Ik zou liever hebben dat er nog gecommuniceerd zou kunnen worden op YouTube (liefst zonder al die spambots...) dan dat het forum populair wordt, hoor!
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog #99 is misschien wel de knuste K3-vlog ooit. Voelt haast als de eerste jaren van K3?? Sterk aangeraden. Er gebeurt haast niks in (opnames van Marble Mania, waarin K3 meedoet, maar we zien daar nauwelijks wat van), maar alles eromheen is zóó gezellig. Genieten!
607
Site Admin
Contacteer:

Bij vlog 100:
Pannenkoeken bakken voor zo'n grote groep is ook vreselijk. xD Hoop dat ze daarna nog wat energie over hadden voor de quiz.
Ik vond het wel een beetje lang, een heel liedje in de vlog. Maar ook wel weer leuk.
Bij vlog 101:
Fijn om weer te zien wat voor goede vervanging voor Axana Tommy is. :)
Het viel me al op dat Marthe Waterval vrij laag inzette, als ze daadwerkelijk op verschillende hoogtes zongen, en dan ook nog eens niet tegelijk, snap ik dat ze het niet hebben laten zien in de vlog. :lol:
607
Site Admin
Contacteer:

Ik dacht dat in vlog 103 niet zo'n intro zou zitten als in de vorige in de nieuwe stijl, maar hij kwam heel laat! Bijzonder.
Ik vroeg me af wat Marie daar deed bij Tommy, vanaf 3:52?
607
Site Admin
Contacteer:

In Vlog 104 gaat het over Oekraïne 12-12, maar er zit niks in over de clip. Die was al wel opgenomen, toch? Hebben ze daar niks over?
Het viel me op dat er grof taalgebruik wordt gebruikt in de vlog. Niet door K3, maar alsnog vind ik het niet zo fijn, omdat de meeste mensen die hiernaar kijken toch nog kinderen zijn, denk ik. Maar zolang ze niet zoiets uitzenden uit de mond van Hanne, Marthe of Julia op het YouTubekanaal maak ik me niet zo druk.
607
Site Admin
Contacteer:

Iemand merkte in de reacties op dat K3 niet meer zelf vlogt sinds het nieuwe format. Dat had ik nog niet beseft, maar het klopt denk ik wel. Dat vind ik wel jammer. Maar het betekent niet dat vlogs niet meer leuk kunnen zijn, #99 was immers erg goed. De vlogs zijn de laatste tijd wel vrij kort, en in de nieuwste, vlog 105, zat eigenlijk niks dat ik leuk vond...
607
Site Admin
Contacteer:

De titel van vlog 109 is 'Zoveel tompouncen!!!' in plaats van 'tompoucen'. :P
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 111 is grappig. :) Er was nog iets wat ik wilde zeggen over 111 of 110, maar ik weet het niet meer zo goed.
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 112: zou het ze nog gelukt zijn om een attractie in te gaan?
Je kon bij een van die optredens die je ziet zijn door een wedstrijd waarbij je een fruitgezichtje moest maken, maar ik heb uiteindelijk niet meegedaan. Ik vond het een leuke wedstrijd, maar ik wilde sowieso niet winnen, want ik heb geen zin om naar België te gaan daarvoor. :lol:
607
Site Admin
Contacteer:

In vlog 113 zit aan het eind weer een heerlijk stukje onzin. Top dat dit gebeurt, ook al beheren ze zelf de camera niet!
Ik vond het ook leuk om te zien hoe zo'n introstukje wordt opgenomen. Ik had verwacht dat het script meer vast lag; dit verklaart wel dat het redelijk natuurlijk overkomt maar ze soms in een rare volgorde dingen doen of op een onverwachte manier op elkaar reageren en zo. ;)
607
Site Admin
Contacteer:

607 schreef: 06 aug 2022, 11:32 In vlog 113 zit aan het eind weer een heerlijk stukje onzin. Top dat dit gebeurt, ook al beheren ze zelf de camera niet!
Nou zég! Dat 'heerlijke stukje onzin' is als teaser op Facebook geplaatst, en er zijn zoveel reacties van mensen die gestoord opmerken dat het belachelijk en kinderachtig is... waarom zou je dat doen? Laat ze toch lekker!
Zouden dit überhaupt K3-fans zijn, die de rest van de vlog hebben gezien en weten wat voor zware baan het is? Ik betwijfel het... 't Is toch super dat ze lol maken. :) Nou ja, ik denk niet dat we ze het kunnen uitleggen (Facebook werkt sowieso heel slecht voor dit soort dingen, doordat impopulaire reacties standaard worden verborgen).
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 115 is een rare. Nauwelijks back-stage content, het bestaat vrijwel volledig uit twee radio-interviews uit mei. Sommige mensen in de YouTubereacties suggereren dat K3 was vergeten deze uit te brengen, maar ik denk eerder dat ze voor deze week niks hadden en daarom even terug hebben gekeken naar bruikbaar materiaal... Ik vond er niet zo veel aan.
Ik vond het wel bijzonder dat die presentator van Slam meende dat K3 oorspronkelijk voor kinderen bedoeld was... wel goed dat niemand daarop reageerde. Klaasje had het wellicht wel gedaan, heb ik het idee. :lol:
Plaats reactie