K3-vlogs

Over de films, tv-programma's, vlogs enzovoorts (clips horen bij de categorie hierboven).
607
Site Admin
Contacteer:

Re: K3-vlogs

Ongelezen bericht door 607 »

Ik merk wel dat ik hiermee bezig ben; in Vlog 116 herkende ik vanaf 2:00 Violet en Antar (toen ik hun gezichten zag was ik er nog zekerder van... laat het me weten als ik me toch vergis :lol:). Die derde herken ik dan weer niet. Maar het is een leuke vlog! Deze keer weer wel gewoon backstage content; niks heel bijzonders, maar wel gewoon gezellig. Grappig wel dat Hanne kennelijk steeds rompers krijgt. :P
Edit: O ja, wat ik ook nog opmerkte: grappig dat die man een smartphone gebruikt als microfoon. :P Die dingen worden steeds meer een alles-in-een apparaat...
607
Site Admin
Contacteer:

607 schreef: 03 okt 2022, 09:50 Ik merk wel dat ik hiermee bezig ben; in Vlog 116 herkende ik vanaf 2:00 Violet en Antar (toen ik hun gezichten zag was ik er nog zekerder van... laat het me weten als ik me toch vergis :lol:). Die derde herken ik dan weer niet.
Nou, die derde is dus Rebecca; die wordt in Vlog 118 bij naam genoemd! :D
Ik heb net dus Vlog 117 en Vlog 118 gekeken. Ze zijn leuk! Ik ben erg blij dat K3 weer zelf de camera opereert. :)
Ik vroeg me nog af wat Barts rol was, aangezien hij kennelijk de hele dag aanwezig was bij de opname van Vleugels, maar zelf niet in de clip voorkomt. Ook wel bijzonder dat de clip onderdeel is van de vlog, trouwens. Maar kwam mij wel goed uit; ik was toch al van plan om hem op te zoeken zodra de vlog afgelopen was. ;)
607
Site Admin
Contacteer:

Ik heb net vlog 120 en vlog 121 gekeken (vlog 119 had ik al eerder gezien, vlog 122 is ook al uit maar heb ik nog niet bekeken). Vlog 121 vond ik erg leuk, die gaat over de opname van Vleugels voor Just Dance. Zitten veel gezellige stukjes in. En het einde is grappig. :P
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 122 bestaat uit lange zelfopgenomen stukken achter de schermen bij de Sintshow. Leuk. :)
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 123 waren highlights uit de vlogs van het afgelopen jaar, vlog 124 bevat weer nieuwe content. Weet iemand wie die jongen is waarmee ze optraden? Ik dacht eerst dat het iemand van de school was. :P
Supergrappig dat Marthe langzaam 'mobieloom' gaat zeggen. xD Zou ze zelf ooit hebben beseft waar het voor staat? Ik denk het niet!
Dat stukje bij de bakker vond ik ook leuk. Ik had de bakker wel graag even gezien, ik had niet het idee dat ze haar hadden gevraagd of ze erin wilde, maar misschien vonden ze dat ze dat hadden moeten doen.
Er was nog iets dat ik wilde opmerken, maar dat weet ik niet meer!
607
Site Admin
Contacteer:

In Vlog 125 is Hanne eindelijk terug! :D Ook zit er weer eens een dansrepetitiestukje in, dat vind ik leuk. Het lijkt erop dat er weer een aantal nieuwe dansers meedoen? Kan ook zijn dat ik mensen gewoon niet herken. :P
Bijzondere fles van Hanne! Maar aan twee liter water zou ik echt niet genoeg hebben. Zeker niet als ik zou doen wat zij doen!
607
Site Admin
Contacteer:

Gewoonlijk lopen de vlogs makkelijk een paar weken achter, maar de vlog over de eerste dag van de Vleugelsshow kwam gisteren al online (Vlog 126, het weekend erna! Wel leuk om lekker up to date te zijn. :) Er zitten ook geen grote spoilers voor de show in, wat mij betreft.
Dat stukje waar Diego het overneemt kwam mij best oprecht over, het stukje daarop van Hanne, Marthe en Julia was echter duidelijk gespeeld. Bij nader inzien was dat eerdere stukje waarschijnlijk ook vooraf bedacht, aangezien de camera al draait op het moment dat Diego hem toevallig ziet liggen. xD Hij kan het wel een stuk beter spelen. ;) Maar was wel grappig!
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 127 gaat over een televisieprogramma waar K3 aan mee heeft gedaan: Liefde voor muziek. Leuk om te zien en klinkt interessant, maar zal wel niet te zien zijn in Nederland... Als ik er meer info over vind maak ik er een apart topic over! Aardige vlog, in ieder geval, al vond ik het muziekje dat onder het eerste fragment zat irritant. Edit: K3 in Liefde voor muziek
607
Site Admin
Contacteer:

Ze hebben afgelopen weekend vlog 127 nog een keer geüpload, met een andere titel maar dezelfde thumbnail. :?:
607
Site Admin
Contacteer:

Het is alweer even geleden... maar in vlog 129 deed K3 een Q&A, met vragen die waren ingediend via Instagram. Ik zie trouwens dat ik vlog 128 ben vergeten te kijken... dat komt nog wel!
Ik vond de Q&A best leuk. Ik had bij de vraag over waarover ze nog eens een liedje wilde schrijven maatschappelijk relevante thema's verwacht, en niet 'snoep' of 'prinsessen'. :lol:
Wel opvallend als je het kijkt dat ze zeiden dat ze het leukste kledingstuk van de huidige en de originele bezetting zouden bespreken, maar dat tweede vergeten zijn. :P Over de originele bezetting gesproken: top dat Hanne Ali baba noemt. :D
Die verwijzing naar de show (Vleugels) aan het eind vond ik erg grappig!
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 131 is gezellig. :) Ik vond die radiozenderjingles ook erg leuk. In de montage zit een stukje van SpongeBob SquarePants, waarvan ik de relevantie niet helemaal begrijp. Ook vroeg ik me af waarom het in het Engels was, aangezien SpongeBob SquarePants ook in het Nederlands wordt/is uitgezonden.
Ik vroeg me ook af of het uit liefdadigheid was dat K3 langsging bij die Jack Shore, of dat het (wellicht) ook nuttig is voor de publiciteit! Deze filmpjes zijn relevant: K3 Trouwen - Jack Shore version K3 - Jack Shore Mashup Ik ben niet zo onder de indruk, moet ik zeggen.
607
Site Admin
Contacteer:

Ik heb net eindelijk vlog 128 gezien! Hij is wel het kijken waard.
Ik kan me niet herinneren die met stickers beplakte K3 elders gezien te hebben, weet iemand waar dat voor was?
Taaldiscussie is altijd leuk. ;) 'gehoffen' slaat nergens op, ben benieuwd hoe Hanne daarbij kwam. xD 'gewichtgeheven' zou het zijn, inderdaad, maar eigenlijk wordt 'gewichtheffen' nooit vervoegd denk ik. Maar in deze context vond ik het wel logisch om het te doen!
Bij zo'n stadion vullen hangt het er natuurlijk wel van af hoeveel tickets aan mensen zijn verkocht die meerdere keren geweest zijn! Ik heb geen idee of dat een aanzienlijk aandeel is.
Ik wist niet dat je de groeven van een plaat beter niet kon aanraken, maar het is blijkbaar inderdaad zo!
607
Site Admin
Contacteer:

Over vlog 132 heb ik hier geschreven. Vlog 133 speelt zich ook af in Technopolis. :)
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 134 bestaat voor een significant deel uit een interview van MNM. Bijzonder dat MNM daar toestemming voor geeft (ik ga er tenminste van uit dat dat nodig is?). Verder zit er ook nog een stukje backstage van de laatste Vleugelsshows in. Heeft Amber een leidende rol binnen het dansteam? Het lijkt er wel op, vanaf 8:46.
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 135 gaat over de bekendmaking van de musical De 3 biggetjes. Ik heb toen ik hem keek mijn reacties alleen op YouTube gezet, dat is toch net wat makkelijker. ;) En gelukkig kan dat weer! Ik schreef namelijk:
Huh? Ik kan altijd met m'n lip bij m'n neus.
Haha, Marie "Hij herkent m'n gezicht niet".
O, wat een vreselijk geluid bij die presentatie in België! Ik hoop toch dat het in het echt iets beter was...
Vlog 136 ging over de Radio 2 Zomerhit. Het was mij niet direct duidelijk wat nou het idee was met dat rondrijden, en de vlog laat veel dingen zien die zo te zien ook in een andere uitzending hebben gezeten. Maar die andere uitzending heb ik niet gezien, dus het was wel leuk om dit nog te zien. ;) Dat ze met die meid (ik kan haar naam niet goed verstaan) in de vlog gingen vond ik wel super leuk! Ik had haar niet direct herkend, maar toen ze het uitlegden zag ik het wel al voor me, nog voor de foto tevoorschijn kwam in de vlog! Supergrappig. :)
607
Site Admin
Contacteer:

Vlog 138 speelt zich af op de K3-expo in Wijnegem, en voor een optreden in Plopsaland De Panne. Het is een vrij ongeorganiseerde vlog, maar wel gezellig zoals gewoonlijk!
Ik denk dat Cola op zich best redelijk goed blijft, er zit zoveel suiker in... :P Ik heb vorige week per ongeluk een LIGA Milkbreak die vierenhalf jaar over datum was gegeten. :') Ik weet niet of dat me goed heeft gedaan, ik ben wel ziek geworden erna maar dat kan ook toeval zijn.
Ik vind het slim om een kind mee te nemen om minder op te vallen! Ben wel benieuwd waar ze die kinderen vandaan hebben gehaald.
607
Site Admin
Contacteer:

Er zitten de afgelopen jaren vaak nummers uit optredens in de vlogs. Meestal gelukkig met de originele audio! In Vlog 139 eentje met cd-audio, waarschijnlijk omdat ze de audio vanuit de microfoons niet hadden, of het slechte kwaliteit was. Maar dan vind ik er niet zoveel meer aan! In vlog 140 een optreden bij Tien om te zien, dat ik leuk vond om te zien! Verder heb ik een nieuw woord geleerd: 'salopette'! Een Frans leenwoord dat in Nederland erg weinig gebruikt wordt.
607
Site Admin
Contacteer:

Oeps, ik loop weer behoorlijk wat achter. :roll: Maakt niet uit, niemand anders plaatst hier toch wat, dus ik hoef ook niet bang te zijn voor spoilers. :lol:
Vlog 141 is lachwekkend kort. Ik kijk wel zeker uit naar Liefde voor Muziek!
Vlog 142 is leuk, en vanaf 7:05 heel erg schattig! :D
Vlog 143 gaat over dingen die met de aankomende musical, en het bijbehorende album, te maken hebben. Ik vind het altijd leuk als iemand anders de vlog even overneemt, en deze keer twee fragmenten van de wolven! Ik moet zeggen: die blooper van Louis valt inderdaad wel op. :lol: Het is wel erg leuk dat je ook kunt zien hoe hij 'm opvangt! Dit filmpje zal binnenkort wel verwijderd zijn, maar als je snel bent kun je het terugzien. ;)
En dan loop ik nog steeds een vlog achter!
607
Site Admin
Contacteer:

Ik heb hetzelfde weekend ook vlog 144 gezien, die gaat over de JBC-collectie en de Sinterklaasshow. Op YouTube schreef ik het volgende:
607 schreef: Wow, kleren moeten kopen om mee te doen aan een wedstrijd. :')
'k Was benieuwd welke outfits de jongetjes zouden dragen, want ik vind ze allemaal vrij vrouwelijk. Zo te zien hebben de meesten iets anders aan? 🤔
Ik vind 't altijd zo vreemd om iemand anders als Sinterklaas te zien dan we in Nederland hebben!
Er zit ook een leuke blooper in de intro van deze vlog. :lol:
Afbeelding
607
Site Admin
Contacteer:

De laatste vlog van het jaar, vlog 125, bestaat uit een serie fragmenten uit vlogs van het afgelopen jaar. Het begin van de video vind ik te druk, en het is vooral vervelend dat er muziek onder zit, terwijl de audio van de oorspronkelijke vlogs, mét muziek eronder, er ook doorheen klinkt. Maar vanaf de intro vond ik het een mooie select hoogtepunten, en een filmpje met een passende duur! Leuk om zo terug te kijken op het jaar.
Plaats reactie