Ik ga vlog #47 kijken!
https://youtu.be/Jn-GH8RAcQc (ik hoop later iets toe te voegen zodat je YouTubevideo's op de forumpagina kunt plaatsen, dat zou handiger zijn!)
0:27 - 0:31 Haha, dat herkennen.

Dat fotoding ziet er cool uit! Ik ben benieuwd of hij het drie keer afdrukt als je er met z'n drieën op staat!
4:07 "Ik vind het altijd zo leuk om jullie te ontmoeten!" Zou dat echt waar zijn? Het lijkt me juist erg vervelend. Als ze rustig naar de stad wil zou dat in het buitenland moeten... anders wordt ze (en de andere K3'tjes ook) vast telkens herkend en afgeleid.
Marthe heeft een leuke moeder! Ze ziet er jong uit, vind ik.
Ik vond Klaasjes stuk over de klarinet erg leuk! Ik speel zelf orgel en piano, maar wist eigenlijk niks van wat ze hier vertelde. Ik wist niet eens dat het 'si' is in het Nederlands, ik zeg altijd 'ti'.

Maar...: wat was het liedje dat ze speelde?!? Ik herkende het niet! Ik wil het graag weten, weet iemand het? Ik vraag me af of het een K3-liedje is, en zo ja dan vind ik het vreemd dat ik het niet herken.
Dat stukje met Jorn was ook grappig, vooral 12:19!

Maar als ze die plant goud hebben geverfd gaat hij waarschijnlijk wel snel dood...
Erg leuke vlog.

Is dit de eerste waarin er geen enkele clip is waarin ze samen zijn?