Hallo allemaal
Ik ben een jongen van 24 jaar uit België. Ik ben al van het hele begin fan van K3. Of het echt met Wat Ik Wil was kan ik me niet herinneren maar omdat ik de single Heyah Mama heb kan ik uit concluderen dat ik hen al van het begin volg. K3 en vooral Karen, Kristel, Kathleen & Josje hebben een speciaal plaatsje in mijn leven gehad en ben zo blij dat ik alles heb mogen meemaken.
Al had ik op momenten door mijn beperking het zeer moeilijk zowel thuis als op school, hun muziek was mijn medicijn om weer bovenop te geraken en op een dag als vandaag is dat nog zo. Ik heb al hun CD's en daar ben ik ontzettend blij mee
Fan van Hanne, Marthe en Klaasje ben ik niet maar dat neemt niet aan dat ik ze niet leuk vind of haat. In het verleden, toen zij in K3 stapten, heb ik geprobeerd om hen te volgen maar ik kreeg niet hetzelfde gevoel wat ik wel had bij Karen, Kristel, Kathleen & Josje. Ik kan het moeilijk omschrijven maar misschien begrijpen jullie mij wel hierin.
Via deze forum wil ik graag andere K3-fans ontmoeten en ook mijn passie voor K3 delen.
K3Fan1996 introductie
Re: K3Fan1996 introductie
O, gaaf om iemand te ontmoeten die vanaf het begin fan was!
Ik zou ook hopen dat je via het forum andere K3-fans kunt ontmoeten, maar tot nu toe is het hier vrij stil, helaas. Bedankt voor je bericht!
Ik zou ook hopen dat je via het forum andere K3-fans kunt ontmoeten, maar tot nu toe is het hier vrij stil, helaas. Bedankt voor je bericht!